DCU-nyhedsbrev
Fra : Carsten Stage

Dato : 11-09-03 18:47

CAMPING-FRITID SENDES DIREKTE UD TIL ALLE DER CAMPERER

Sådan er overskriften på den nyhedsmail som DCU netop har udsendt.

Gad vide om DCU har tænkt sig at udsende bladet til alle som er
interesseret. Der er ikke noget som helst der er gratis i den forening.

Få Danmarks største
campingblad GRATIS
ind ad brevsprækken

Såden er indledningen i selve mailen. Det er falsk og ulovlig markedsføring
eftersom der selvfølgelig stilles krav om at man skal være medlem.

Mange andre har skrevet i annoncer at noget er gratis og så tilføjet med
smår at det er betinget af at man køber noget andet - i dette tilfælde et
medlemskab.

Der er efterhånden utallige afgørelser der klart tilkendegiver at den form
for markedsføring er ulovlig ifølge markedsføringsloven.

Resten af omtalte nyhedsmail er en endeløs lovprisning af DCU's fordele samt
påstande om hvor dygtige de er.

"...og at
være objektivt uden at samtidig være i lommen på snære kapitalinteresser"

- er en anden påstand i mailen og der har de fleste vel efterhånden
konstateret at det bestemt ikke tyder på det.

Det er utroligt at man igen og igen griber til sådanne midler der er
kritisable for at få folk til at melde sig ind.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Tommy

Dato : 11-09-03 19:49

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Resten af omtalte nyhedsmail er en endeløs lovprisning af DCU's fordele
samt
> påstande om hvor dygtige de er.

Ja, efterhånden er DCU de eneste der roser og lovpriser......DCU

mvh Tommy

Fra : René Roager

Dato : 11-09-03 21:01

On Thu, 11 Sep 2003 19:47:28 +0200, "Carsten Stage"
<stage_nospam@fabel.dk> wrote:

> [...]
>
>Det er utroligt at man igen og igen griber til sådanne midler der er
>kritisable for at få folk til at melde sig ind.

Hej Carsten!

Jeg føler her jeg godt lige vil komme med en kommentar til dit indlæg,
det skal lige siges, at det eneste jeg er, er menigt medlem af DCU og
ny campist fra år 2002.

Når jeg har fulgt dine indlæg her i gruppen, føler jeg nærmest at du
får et "surt opstød" hver gang DCU kommer på tale, eller du næsten
godter dig hvis du kan fange dem i at lave en "fodfejl".

Alle virksomheder såvel som foreninger "træder vel i spinaten" nu og
da.

Jeg er medlem af DCU fordi jeg bla synes de udgiver et godt blad, og
så vil jeg godt være medlem af en forening hvor - tros alt -
hovedparten af danske campister er organiseret. Jeg gør også brug af
de forskellige muligheder de stiller til rådighed for deres medlemmer
hvoraf jeg synes de flestefungere godt.

Yderligere er der i diverse kredse en masse mennesker der laver et
stort frivilligt og ulønnet stykke arbejde arr. af diverse ture m.m.
(jeg deltager ikke i disse ture) hatten af for dem!

Så et par gode forslag ville da være meld dig indog gør din
indflydelse gældende (sådan fungerer demokratiet), eller start en
alternativ forening til DCU, og prøv at for rettet de fejl du mener
DCUlider under.

Mange camping hilsner Carsten

René Roager

Fra : Gismo

Dato : 11-09-03 20:24

René Roager wrote:

> Hej Carsten!
>
> Jeg føler her jeg godt lige vil komme med en kommentar til dit indlæg,
> det skal lige siges, at det eneste jeg er, er menigt medlem af DCU og
> ny campist fra år 2002.

Også her, men kun på lånt tid, fordelene er svære at få øje på hvis man
har børn over 12 år

> [...]
> godter dig hvis du kan fange dem i at lave en "fodfejl".
>
> Alle virksomheder såvel som foreninger "træder vel i spinaten" nu og

Selvfølgelig, men DCU fralægger sig tit, ikke altid ansvaret for
brøøøøølerner
og roser sig selv for resultater de ikke selv har skabt.

> [...]
> hovedparten af danske campister er organiseret. Jeg gør også brug af
> de forskellige muligheder de stiller til rådighed for deres medlemmer

Det er muligt det er et godt blad, jeg syntes at der er så mange reklamer
og så få artikler at bladet burde være gratis, gratis er det er det nok også
for når
man ser på DCU's hjemmeside hvad reklame plads koster kan det ikke
koste DCU mange basøre at udgive bladet, det der er problemet er så
at DCU ikke kan bide den hånd de spiser af, og derfor kan opbakningen
fra DCU godt virke noget træg.

> [...]
> indflydelse gældende (sådan fungerer demokratiet), eller start en
> alternativ forening til DCU, og prøv at for rettet de fejl du mener

Det er så her du tager mest fejl, Carsten stage prøvede kræfter med
DCU og de var kolde som jordbær is.
Han har lagt et referat ud på nettet, kan ikke huske adressen, men er sikker
på at han vil sætte den ind for mig.

Gismo.

Fra : T. Hartung

Dato : 11-09-03 21:56

"Gismo" <baatnakkedummyn @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Også her, men kun på lånt tid, fordelene er svære at få øje på hvis man
> har børn over 12 år

Njaaaa det er så hos dig som hos mig - men jeg ser således på det:
-jeg får campingpasset.
-jeg får et campingblad med godt og skidt - men min interesse for camping er
så stor at jeg må havde det med også.
-jeg køre rundt på samarbejdspladser og score mine 15% rabat
-jeg er næste "gratis" medlem med rabatter
-jeg er intelligent nok til at sortere - håber jeg )
-det giver stof til denne NG.

Hehe - Jeg kan godt følge visse argumenter her - men det er et frit land og
fundsatsen er ændret så sålænge disse rammer ikke sprænges - kan man følge
med - bidrage sobert - eller trykke "ignorer". Der er DCU tilhænger og
modstander sådan er det - jeg er medlem af DCU og det siden 1992 - og jeg
napper da lige et år mere HEHE -

> Selvfølgelig, men DCU fralægger sig tit, ikke altid ansvaret for
> brøøøøølerner
> og roser sig selv for resultater de ikke selv har skabt.

hmmmm man tænker pludselig på politiker .......

Også mig - ser også sådan på det - men jeg medgiver at Carsten Stage også
har ret i mange af sine synspunkter - bl.a. de mange reklamer og måden
CV-test med halve siders reklame for den kontrollerende firma gør det må
være vanskelig at være kritisk overfor "pengepungen". Du ser jo ingen steder
at du kan få eks. 15% medlemsrabat os den og den campingvognsforhandler -
mærkeligt ikke??

> Det er muligt det er et godt blad, jeg syntes at der er så mange reklamer
> og så få artikler at bladet burde være gratis, gratis er det er det nok
også
> for når

Jeg syntes ikke prisen er dyr for medlemsskabet af DCU bare 325 kr pr. år -
FDM har også mange reklamer - men koster 495 kr. og ingen campingpas -
"Pebernødder"

men det er udemærket at DCU holdes i "ørene" af campingfolket - ellers sker
der jo slet ingen forandringer - og Carsten gør det i en ordentlig tone - så
må vi andre jo bare "stritte lidt imod" hvis vi finder han ikke har helt
ret - "efter vores mening"
--
mvh.
T. Hartung

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 13-09-03 00:51

> Også her, men kun på lånt tid, fordelene er svære at få øje på hvis man
> har børn over 12 år

Hørt!

Eller børnebørn under 12 år

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : Tommy

Dato : 13-09-03 15:27

"Bente Jørgensen" <juli@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hørt!
>
> Eller børnebørn under 12 år

Eller nevøer og niecer under 12 år

Fra : Gismo

Dato : 13-09-03 18:43

Tommy wrote:

> Eller nevøer og niecer under 12 år

Så mangler vi vist kun oldebørn + tip, tip o.s.v.

Gismo

Fra : Tommy

Dato : 13-09-03 22:10

> Så mangler vi vist kun oldebørn + tip, tip o.s.v.
>
> Gismo

Helt enig ! - og bedste og olde forældre.

Fra : Carsten Stage

Dato : 11-09-03 21:44

René Roager wrote:

> Jeg føler her jeg godt lige vil komme med en kommentar til dit indlæg,
> det skal lige siges, at det eneste jeg er, er menigt medlem af DCU og
> ny campist fra år 2002.

Jamen så velkommen i campisternes rækker - og velkommen til et fritidsliv
med mange glæder!

> Når jeg har fulgt dine indlæg her i gruppen, føler jeg nærmest at du
> får et "surt opstød" hver gang DCU kommer på tale, eller du næsten
> godter dig hvis du kan fange dem i at lave en "fodfejl".

Det kan jeg godt forstå at du som ny campist kan føle. Og hvis man bare er
menigt medlem uden at engagere sig ud over at få et blad i brevkassen 8
gange om året så er det da også godt nok.

Men at kalde ulovlig og usand information samt markedsføring for en
fodfejl...Det er blot endnu et eksempel på at DCU ikke skyr nogle midler i
nogen retning. Fodfejl er det hvis der er tale om en enlig svale og ikke
hvis det blot er normalt...

> [...]
> brug af de forskellige muligheder de stiller til rådighed for deres
> medlemmer hvoraf jeg synes de flestefungere godt.

Det gælder bare ikke mig. Hvis jeg går ind i noget så gør jeg det
helhjertet. Derfor var jeg i sin tid også en af dem der brugte ganske meget
tid på at være med til at give DCU's internettilbud den udformning eller det
udseende det stort set har i dag. Et engagement der så førte til et bedre
kendskab til hvordan DCU fungerer indenfor dørene - eller måske nærmere ikke
fungerer. Desuden fik jeg på et tidspunkt en GPS-navigator for mine mange
svar på DCU´s Mellem Campister. Det er jeg dog stoppet helt med at bruge
efter at der er indsat en moderator der i et og alt gør hvad landsformanden
befaler - inklusive at nægte at godkende mine indlæg uanset indhold samt
indlæg der henviser til en privat hjemmeside, nemlif http://campingstuff.dk

> Alle virksomheder såvel som foreninger "træder vel i spinaten" nu og
> da.

Rigtigt og det skal der da også være plads til. Men når det sker igen og
igen - og nærmere bliver reglen end undtagelsen så siger jeg stop.

> Jeg er medlem af DCU fordi jeg bla synes de udgiver et godt blad,

Det vil du sikkert mene et stykke tid endnu - nærmere bestemt indtil du selv
har opbygget et erfaringsgrundlag.

> og
> så vil jeg godt være medlem af en forening hvor - tros alt -
> hovedparten af danske campister er organiseret.

Jeg er principielt af samme holdning. Jeg mener stadig at man som campist
skal være organiseret i en landsdækkende forening der taler campisternes
sag. Jeg så meget gerne at det var DCU - men som det fungerer nu så har de
ikke fortjent det.

> Jeg gør også brug af
> de forskellige muligheder de stiller til rådighed for deres medlemmer
> hvoraf jeg synes de flestefungere godt.

Det er da også OK. Ligeledes er der da betydelige økonomiske fordele hvis
man i husstanden har børn under 12 år. Jeg har blot alligevel valgt at
udmelde mig da foreningen ikke fortjener at have mig som medlem. Jeg vil
simpelthen ikke være til grin for mine penge og det er man som medlem af
DCU.

> Yderligere er der i diverse kredse en masse mennesker der laver et
> stort frivilligt og ulønnet stykke arbejde arr. af diverse ture m.m.
> (jeg deltager ikke i disse ture) hatten af for dem!

Her er jeg helt enig. Jeg har stort set kun kendskab til kreds 2 som jeg har
indtryk af kører godt hvis vi taler arrangementer for medlemmerne. Men
foerningen er meget mere end det og der fungerer det såkaldte demokrati
ikke.

> [...]
> indflydelse gældende (sådan fungerer demokratiet), eller start en
> alternativ forening til DCU, og prøv at for rettet de fejl du mener

Jeg kan ikke lade være med at sidde og smile lidt. Jeg har været med længe
nok til at vide at det er en illusorisk tanke. lidt bedre idé om hvad jeg
mener vil du have hvis du læser her:

http://www.stage.dalbynet.dk/camping/gen2002.htm

samt lidt mere af det lidt ældre her:

http://www.stage.dalbynet.dk/camping/index2.htm

Brug også google.groups hvis du vil finde noget af alt det der gennem de
sidste 3 år er skrewvet om DCU og ledelsens totale uduelighed.

Der har været skrevet meget om DCU´s mange og grundlæggende fejl både her i
gruppen (brug igen google.groups) samt på andre fora.

hvis du vil vide noget mere konkret så spørg blot...

Fra : Per H

Dato : 11-09-03 22:00

On Thu, 11 Sep 2003 22:43:58 +0200, "Carsten Stage"
<stage_nospam@fabel.dk> skrev:

>Jeg kan ikke lade være med at sidde og smile lidt. Jeg har været med længe
>nok til at vide at det er en illusorisk tanke. lidt bedre idé om hvad jeg
>mener vil du have hvis du læser her:

Men hvad er der ellers for medlemsskab for campister. lige bortset fra
FDM.

Og hvad er det bedste, når man nu ikke har småbørn.

Vh Per
icq 8212837

Fra : T. Hartung

Dato : 11-09-03 22:07

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
newso1mvg1o1dqdd629l0kfqd56ulgj12gte@4ax.com...

> Men hvad er der ellers for medlemsskab for campister. lige bortset fra
> FDM.

prøv evt. og se her

http://www.dkcampingclub.dk/

> Og hvad er det bedste, når man nu ikke har småbørn.

FRIHEDEN ???? )

Fra : Carsten Stage

Dato : 11-09-03 23:16

T. Hartung wrote:

> http://www.dkcampingclub.dk/

Hvor man også kan få intl. campingpas...

> FRIHEDEN ???? )

LOL )

Fra : Sten

Dato : 12-09-03 13:15

Per H wrote:

> Og hvad er det bedste, når man nu ikke har småbørn.

Hejsa

Altid nogen der betaler for andres rabat, og er man enig i formålet
med at gi rabatten, her børnefamilier der skal tiltrækkes, er det
da helt fint.
Måske nemmest at gi rabat til dem med ungerne, da de bruger flest
penge.Bare sørgeligt, hvis man så melder sig ud når børnene er væk.
Har over årene fået en masse foræret og rykker selv ind i de ydendes
rækker, det er der vel ikke noget galt i ?

Syns, at man helt generelt er for fikseret på rabatter til alt
muligt,
og anser det for en foreningsopgave.

Kan være helt fint, men hver gang der skal forhandles rabatter sker
der en handel, om ikke andet mentalt, hvor man ikke vil genere
aftalepartneren Ødelægge den gode stemning.
Og meget vanskeligt, hvis man selv opererer på området, har en god
forretning og skal forholde sig til kritik der kommer for tæt på.
Det stiller krav til åbenhed og fairness så alle kan se hvad der
foregår.

Så forleden en tråd på c imellem hvor en campist bragte nogle
udokumenterede advarsler om en plads - pladslederen svarede og da
udsagn herfra ikke blev imødegået (der kom i i hvert fald ikke mere på
! ) fik
vi indblik i fnidderet. Noget med snyderi, en parcel fik gæster efter
lukketid på motorcykel, en flyttet blomsterkumme for adgang og en
sovepose der blev slæbt frem til gæsten. Pladschefen rasende. Og det
var ordvalget omkring misforståelsen der fik klagen frem.
Helt fint - Og burde måske ikke ha været i, da det var noget
pladder - (tror jeg nok).

Men tråden er væk og det morsomme i mine øjne var afslutningen efter
fleres indlæg hvor moderato ber om, at der ikke svares på emnet -og
slutter med at begrunde med at det ville skade - Imellem
Campister.???
Forstår jeg godt, på det helt overordnede plan, hvis brevkassen endte
med at blive kun pladderklager så ingen gad læse den. Men hvad med de
veldokumenterede oplevelser der selvfølgelig altid skal stå for
indsenders regning.

Her i gr. ses f.eks intet fnidder i den retning - Er det fordi gr.
appellere til mere seriøse campister, eller er man mystisk ømskindede
på C - I

mvh sten bo

Fra : T. Hartung

Dato : 12-09-03 14:04

"Sten" <br_sogs@stofanet.dk> skrev i en meddelelse >

> [...]
> Har over årene fået en masse foræret og rykker selv ind i de ydendes
> rækker, det er der vel ikke noget galt i ?

Vi har fået vores del af "kagen" med rabat nu vil jeg gerne give til det
næste hold - bliver derfor gerne i DCU - vores børn har haft stor glæde af
camping - også på DCU pladser - det skal føres vidre - det er da småpenge -
kun en ½ tank benzin - nej ind med ungerne og alt deres livsglæde og leg -
det er da dejligt og se/høre på - husk det er dem der skal betale vores
pension engang )

> Syns, at man helt generelt er for fikseret på rabatter til alt
> muligt,

nemlig - alt med måde - men dog til den rigtige pris !!

Fra : Per H

Dato : 14-09-03 15:31

On Fri, 12 Sep 2003 14:14:45 +0200, "Sten" <br_sogs@stofanet.dk>
skrev:

>Syns, at man helt generelt er for fikseret på rabatter til alt
>muligt,
>og anser det for en foreningsopgave.

klip en helt masse.

Ja jeg kan godt se hvad du mener, de penge man kan spare, er jo ret
ligegyldige, men mindre man "kører " efter det.

Jeg kan da også bedst lide at være hvor der er lidt liv og glade dage
med børn.

Bare man så kan slippe for de unge mennesker, med druk og ballade, men
det har vi da været forskånet for indtil videre.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Sten

Dato : 15-09-03 00:27

Per H wrote:
> [...]

Mit point er, at det er svært at blæse med mel i munden.

> klip en helt masse.

> Ja jeg kan godt se hvad du mener, de penge man kan spare, er jo ret
> ligegyldige, men mindre man "kører " efter det.

Jeg var lidt ironisk med, en masse foræret . har lige haft
besøg af campingvenner: Et fast indslag når vi snakker pladser er
priser.
De er 2 voksne, + en 14 åring og 2 børn, der med badning
betalte over 300 kr. i døgnet på Roskilde. og da de var i Hornbæk
under 200
... dcu pensionister får også rabat, så det er egentligt underligt
det løber rundt.

> [...]

> Bare man så kan slippe for de unge mennesker, med druk og ballade,
> men det har vi da været forskånet for indtil videre.

Spændende alder,
Vi har 2 teenagere med masser af venner over flere årgange og vil
helst ha dem i huset
Stor kælder, høj musik og sodavand. Nattevagt til der er ro i
lejren..

Alle er utrolig søde, betænksomme og ind imellem lidt
hjerneblæste.

Og så er der selvfølgelig alle de almindelige dage.

mvh sten bo

Fra : Sten

Dato : 15-09-03 08:54

Per H wrote:

> [...]
men
> det har vi da været forskånet for indtil videre.

Selvfølgelig derfor der ikke er vild rabat til børnefamilier med
"børn" over 12, -

må sprede dem lidt

mvh sten bo

..

Fra : Jaks

Dato : 11-09-03 21:17

Det kunne vel ikke tænkes at du selv er på kanten af hvad denne gruppe er
til?
For mig ser det nu ud som om du først sværter DCU til, for derefter at
reklamere for din egen hjemmeside - hvem er nu værst.

En ny camper, der startede i sommer, uden brug af div. foreninger og halv
professionelle hjemmesider!!!!

Fra : Carsten Stage

Dato : 11-09-03 21:44

Jaks wrote:

> Det kunne vel ikke tænkes at du selv er på kanten af hvad denne
> gruppe er til?
> For mig ser det nu ud som om du først sværter DCU til,

Du er undskyldt - når du ikke har været med i campingdebatten de sidste 2-3
år så ved du ikke bedre af naturlige årsager.

> for derefter at
> reklamere for din egen hjemmeside - hvem er nu værst.

Beklager... Jeg reklamerer ikke for egen hjemmeside. Det er for en side
drevet af Hans Jørgen og det er absolut på amatørbasis.

> En ny camper, der startede i sommer, uden brug af div. foreninger og
> halv professionelle hjemmesider

Som ny campist kunne du sagtens finde mange brugbare ting på både de private
hjemmesider som for eksempel Hans Jørgens på http://campingstuff.dk eller på
den professionelle http://campingferie.dk

Til ære for dig har jeg denne gang brugt en anden signatur nedenfor som er
god at læse hvis man er relativt ny i nyhedsgrupperne.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Carsten Stage

Dato : 11-09-03 21:48

Carsten Stage wrote:

> Beklager... Jeg reklamerer ikke for egen hjemmeside. Det er for en
> side drevet af Hans Jørgen og det er absolut på amatørbasis.

Jeg glemte at skrive at det er rigtigt at jeg har skrevet en dl af stoffet
der er at finde på siderne - men det gør det bestemt ikke til min...

Fra : Hans Jørgen

Dato : 12-09-03 10:49

Hej
Undtagelsesvis vil jeg lade tekst stå og svare nederst.

> Jeg glemte at skrive at det er rigtigt at jeg har skrevet en dl af
> stoffet der er at finde på siderne - men det gør det bestemt ikke til
> min...

Nej det er sågu min side, og netop for ikke at blive beskyldt for at
reklamere, vil den opmærksomme læser have opdaget at der aldrig står min
internetadresse i min signatur.
Og Ja Carsten, for han skriver godt og med meget grundig research (og flere
andre) skriver til min side, og ja det er på amatørbasis.

Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 12-09-03 14:12

Hans Jørgen wrote:

> og ja det er på amatørbasis.

....incl. rekamer!

vh
Jan

Fra : HC

Dato : 12-09-03 14:20

> ...incl. rekamer!
>
> vh
> Jan

Men det er stadig en God hjemmeside

Mvh Hans

Fra : Carsten Stage

Dato : 12-09-03 15:46

HC wrote:

> Men det er stadig en God hjemmeside

Takker på Hans Jørgens og egne vegne... )

Hvis der mangler noget så sig frem - måske kunne det så komme med på siden.

Fra : Carsten Stage

Dato : 12-09-03 15:33

Jan Bøgh wrote:

> ...incl. rekamer!

Reklamerne er der oprindeligt fordi det er steder som henholdsvis Hans
Jørgen og jeg godt kan li' og kan anbefale... Mindst én af dem er der på min
foranledning og der er så vidt jeg ved ikke penge hæftet på den!

Fra : Per H

Dato : 14-09-03 15:20

On Thu, 11 Sep 2003 22:44:00 +0200, "Carsten Stage"
<stage_nospam@fabel.dk> skrev:

>Beklager... Jeg reklamerer ikke for egen hjemmeside. Det er for en side
>drevet af Hans Jørgen og det er absolut på amatørbasis.

Jeg er nu glad for at der bliver vist link til en hjemmeside.
spec den omtalte har jeg brugt rigtigt meget, og en del har jeg da
lært af den.

Om det kaldes reklame, vejledning, eller oplysende interesse, er jeg
helt ligeglad med.

Det eneste minus, er de foto der er på forsiden, jeg kan ikke helt
forstå hvorfor det er der.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-09-03 18:14

Per H wrote:

> Det eneste minus, er de foto der er på forsiden, jeg kan ikke helt
> forstå hvorfor det er der.

Du må lige forklare hvilke og så vil jeg lade Hans Jørgen svare selv...

Fra : Per H

Dato : 14-09-03 18:38

On Sun, 14 Sep 2003 19:13:40 +0200, "Carsten Stage"
<stage_nospam@fabel.dk> skrev:

>Du må lige forklare hvilke og så vil jeg lade Hans Jørgen svare selv...

lige under "velkommen til campingstuff"
der er billede af en CV set indefra, og et billede udefra.
billederne skifter, http://www.campingstuff.dk/home/html/

Men det betyder ikke spor. jeg undrere mig bare.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Hans Jørgen

Dato : 15-09-03 18:50

Hejsa....

De foto der er på forsiden er en rest af den gamle side, det er min egen
vogn og grunden var såen for at give lidt liv på siden.
Det er rigtigt de skifter, men kun hver gang man reloader forsiden.
Jeg har egentlig ikke spekuleret så meget over dem, men det ka da være
rigtig at fjerne dem til fordel for noget mere fornuftigt, så det vil jeg da
lige tæææænke over

Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : Per H

Dato : 15-09-03 19:41

On Mon, 15 Sep 2003 19:50:17 +0200, "Hans Jørgen"
<hjh@(slet)campingstuff.dk> skrev:

>Hejsa....

>rigtig at fjerne dem til fordel for noget mere fornuftigt, så det vil jeg da
>lige tæææænke over

Det kunne være rart med link til alle private campingsider. jeg
syndtes simpelthen de er guld værd

Vh Per
icq 8212837

Fra : Steen Larsen

Dato : 15-09-03 21:39

> Det kunne være rart med link til alle private campingsider. jeg
> syndtes simpelthen de er guld værd

Der er en oversigt på Campingstuff
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=Web_Links&l_op=viewlink&cid=12

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Henrik Olsen

Dato : 10-09-03 23:08

Der findes alternativer
Hvad med DANSK CARAVAN KLUB

www.dck.dk

Henrik

Fra : Carsten Stage

Dato : 11-09-03 23:23

Henrik Olsen wrote:

> Hvad med DANSK CARAVAN KLUB
>
> www.dck.dk

Den er da sikkert OK - men kender den ikke nærmere. Med hensyn til
campingpas så bruger jeg SCC kortet -
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=51

Ellers er der også http://www.dkcampingclub.dk/ som jeg nok ville
foretrække.