Freaking Tele2
Fra : Kristian Ørmen Peder~

Dato : 11-09-03 18:38

Efter at have ventet i telefonen i 72 min, så dutter den pludselig optaget
og nu er det umuligt bare at komme igennem deres omstillingsanlæg !

Fra : S. Andersen

Dato : 11-09-03 18:41

"Kristian Ørmen Pedersen" <koep@koep.net> wrote in message
> Efter at have ventet i telefonen i 72 min, så dutter den pludselig optaget
> og nu er det umuligt bare at komme igennem deres omstillingsanlæg !

Prøv at ring til TDC, der kommer du igennem efter 5 sekunder

80808017

Hygge :)

Fra : Kristian Ørmen Peder~

Dato : 11-09-03 18:44

> Prøv at ring til TDC, der kommer du igennem efter 5 sekunder
>
> 80808017
>
> Hygge :)

Som om det hjælper mig særlig meget.... !

Jeg er desværre rimelig stuck på Tele2, Da vi er 5 lejere der benytter samme
telefon + adsl

Fra : Thomas

Dato : 11-09-03 18:50

Det er ikke normalt (men desværre heller ikke unormalt) at man bliver kastet
af.
Jeg var heldig at blive kastet af allerede efter 15 minutter :)
Derefter sad jeg i kø i 2 timer. Og de fortalte så at de vil få TDC til at
fixe det :p

Jeg FATTER ikke hvordan man kan lave forretning med så dårlig kundeservice!

I øvrigt virker det nu. Og når det virker - ja så er der jo ingen grund til
ballade.

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-03 21:07

Thomas skrev:

> Jeg FATTER ikke hvordan man kan lave forretning med så dårlig
> kundeservice!

Studenter og kontanthjælpsmodtagere og
så bliver servicen jo også derefter.

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Thomas

Dato : 12-09-03 09:55

Well - dem jeg har talt med har generelt vidst det de burde - der har bare
været for få af dem.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 12-09-03 11:53

Thu, 11 Sep 2003 19:41:13 +0200, skrev S. Andersen, på 12 linier, i
<3f60b3b9$0$48905$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

>"Kristian Ørmen Pedersen" <koep@koep.net> wrote in message
>
>Prøv at ring til TDC, der kommer du igennem efter 5 sekunder
>
>80808017
>
>Hygge :)

Hvorfor mon? de har vel ikke flere kunder tilbage

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : S. Andersen

Dato : 12-09-03 13:49

"Karsten Andersen" <1234@jyde.cc> wrote in message

> Hvorfor mon? de har vel ikke flere kunder tilbage

Eller også har de styr på tingene !

Fra : Calle.

Dato : 12-09-03 14:31

S. Andersen wrote:
> "Karsten Andersen" <1234@jyde.cc> wrote in message

> Eller også har de styr på tingene !

Jeg er nu ikke videre imporneret over dem
--
Calle

Fra : Hansen

Dato : 13-09-03 21:26

"S. > > Hvorfor mon? de har vel ikke flere kunder tilbage

> Eller også har de styr på tingene !

De får nok snart en mere tilbage, koste hvad det koste vil.

Mvh Hansen