SetCursorPos og Mouse click
Fra : Michael

Dato : 11-09-03 18:31

Jeg sidder og leger lidt med SetCursorPos og det virker findt nok, men
når jeg nu har fået cursoren flyttet hen på en knap på et "fremmede" program
kan jeg så få den til at klikke på knappen?

/michael

Fra : Flozzy

Dato : 14-09-03 08:41

"Michael" <michael@mhcdan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
program
> kan jeg så få den til at klikke på knappen?

Ja, f.eks. ved at bruge en procedure:

procedure ClickMouse;
begin
Mouse_Event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN, 0, 0, 0, 0);
Mouse_Event(MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0, 0, 0, 0);
end;

Håber det kan bruges!

Mvh. Flozzy

Fra : Michael

Dato : 14-09-03 09:21

> Håber det kan bruges!
Kanon, tak skal du havde, det var lige det jeg søgte efter.

/michael