billig fladskærm..
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 11-09-03 14:37

Hej

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde en billig fladskærm den skal være
17" kunne køre 1280x1024

Så ved jeg ikke rigtig hvor mange kHz den skal køre med er der nogle der ved
hvad man sådan nogleunde skal have..??

evt. nogle der kan skafe den billigt eller ved hvor keh kan købe den
billigt..??

mvh. Rune Thougaard Kristensen
--
http://www.rtk-design.dk
http://www.vinperlen.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-09-03 14:44

"Rune Thougaard Kristensen" <rune@rtk-design.dk> crashed Echelon writing

> evt. nogle der kan skafe den billigt eller ved hvor keh kan købe den
> billigt..??

edbpriser.dk ?!

--
Bjarke Andersen

Fra : Rookie All Stars

Dato : 11-09-03 14:45

> [...]
> 17" kunne køre 1280x1024
>
> Så ved jeg ikke rigtig hvor mange kHz den skal køre med er der nogle der

BlackView 17" TFT (ca. 3.000 kr.) . og 1280*1024 at 75Hz

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 11-09-03 17:27

> BlackView 17" TFT (ca. 3.000 kr.) . og 1280*1024 at 75Hz

75Hz hvor meget kan anbefales til en 17" flad .?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 11-09-03 17:30

Rune Thougaard Kristensen wrote:
> 75Hz hvor meget kan anbefales til en 17" flad .?

75 Hz er fint. Du får ikke mere på fladskærme. Nogle kan endda kun gå op til
72 Hz...

--
Martin K

Fra : Peder

Dato : 12-09-03 19:58

On Thu, 11 Sep 2003 18:29:50 +0200, "Martin Kirschmeyer"
<kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote:

>75 Hz er fint. Du får ikke mere på fladskærme. Nogle kan endda kun gå op til
>72 Hz...

Der er absolut ingen grund til at køre en fladskærm over 60 Hz,
hvilket også normalt bliver anbefalet af producenterne. Jeg har selv
en Orion 17'' som jeg er meget tilfreds med. Den har et Samsung panel,
koster omkring 3299,- og den bliver brugt både til spil og mere
seriøst arbejde.

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-03 18:43

>Der er absolut ingen grund til at køre en fladskærm over 60 Hz,
>hvilket også normalt bliver anbefalet af producenterne. Jeg har selv
Jo da, man kan spare15Hz i sekundet ved at bruge 75Hz, det er ikke noget du
kan se forskel på med øjnene, men det betyder at et spil skal vente 15Hz
mindre og det er jo også værd at tage med.

Fra : Leony

Dato : 11-09-03 19:46

> Så ved jeg ikke rigtig hvor mange kHz den skal køre med er der nogle
> der ved hvad man sådan nogleunde skal have..??

Det betyder knap så meget, svjv så er responstiden vigtigere.
Billedet bliver kun opdateret når det ændres.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 11-09-03 22:22

> [...]
ved
> hvad man sådan nogleunde skal have..??
>
> evt. nogle der kan skafe den billigt eller ved hvor keh kan købe den

<snip>

Inden du køber så kig lidt på den her artikel:
http://makeashorterlink.com/?S1CF21FD5
linker til:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/09/04/2459825

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 11-09-03 22:48

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse news:3f607a64$0$13170$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Inden du køber så kig lidt på den her artikel:

Den artikel er blevet kritiseret i news:dk.edb.hardware.skaerm for at
være fyldt med fejl, så prøv at spørge i den gruppe, da de ved hvad de
snakker om.

Link til det første indlæg (11.09.2003 kl 09:13):

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 12-09-03 18:44

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mvh Søren Nielsen
> http://www.soerennielsen.dk/akvarie/
> Jeg bruger ikke min hotmail, så skriv ikke til den

Jeg er heller ikke enig i alt de skriver i den, men der er nogle gode tips
til hvad man skal være opmærksom på.
Jeg er selv den lykkelige ejer af en lavpris 15" LCD, da jeg fik den testede
jeg den i MOH:AA og havde ingen problemer. Men idag sidder den på en maskine
hvor det er afgørende at skærmen ikke fylder ret meget.

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus