Rodalon og en tissetrold.........
Fra : anja rasmussen

Dato : 11-09-03 10:44

Hej...
Jeg vil lige høre i hvilke butikker mankan købe Rodalon, da jeg har en
kat, der tisser uden for bakken.......
Hun er undersøgt og fejler ingenting, ud over dyrlægen mener det er
stress forårsaget af små ændringer i hendes hverdag....eksempelvis hvis
hun skal være alene hjemme fra den ene til den anden dag....en slags
seperationsangst!!!!
Vi har to hunkatte og begge er steriliseret.....hende der er
"problemet", har fået fra et kattehjem i marts, og hun er vurderet til
at blive et år her i september....de to misser enes fint.....

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pernille Scharff

Dato : 11-09-03 10:58

Hej Anja,

jeg plejer at købe Rodalon i Matas - husk det skal være den til
indendørsbrug, der er også en til udendørs (fjerne alger på havemøbler
m.m.).

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 11-09-03 10:56

"anja rasmussen" <anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej...
> Jeg vil lige høre i hvilke butikker mankan købe Rodalon, da jeg har en
> kat, der tisser uden for bakken.......

Hejsa

Jeg køber det såmænd hos min lokale købmand. Du kan få det i de fleste
supermarkeder m.m.

MVH Mette

Fra : anja rasmussen

Dato : 11-09-03 11:04

> [...]
>
> Hejsa
>
> Jeg køber det såmænd hos min lokale købmand. Du kan få det i de fleste

Ok....jeg på på rodalon-jagt

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 11-09-03 11:15

Hov, Mette, er du tilbage igen? Hvordan gik det???

Mvh. Else.

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 11-09-03 11:46

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hov, Mette, er du tilbage igen? Hvordan gik det???

Hej Else

Jow jow, jeg er tilbage, nu som mor til tre
Det gik fremragende, jeg blev 3/9 mor til Silas og Bjørg, og vi kom hjem
allerede mandag.
Misserne synes godt nok, det er interessant, omend det lugter lidt
sært...*G*. Og storesøster på 2½ tager det hele i stiv arm, så det kunne
ikke være bedre.

MVH Mette

NB. lækre billeder på www.svangut.dk/album - såmænd også af misserne

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 11-09-03 12:57

> [...]
> Misserne synes godt nok, det er interessant, omend det lugter lidt
> sært...*G*. Og storesøster på 2½ tager det hele i stiv arm, så det kunne

Rigtig mange gange tillykke
Forhåbentlig synes Albert og Emse bedre om at have fået tvillinger denne
gang.

Mvh. Else.

Fra : Kate

Dato : 14-09-03 08:50

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in news:ei0631-
08d.ln1@svangut.dk:

> Jow jow, jeg er tilbage, nu som mor til tre

Jamen, hjerteligt tillykke med forøgelsen. Sikke et leben der
efterhånden må være i jeres hus

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Tina

Dato : 11-09-03 11:04

anja rasmussen wrote:
> Hej...
> Jeg vil lige høre i hvilke butikker mankan købe >Rodalon,

Matas, og så har mange supermarkeder også Rodalon. (Ikke netto, fakta og den
slags butikker.)

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-09-03 11:12

anja rasmussen wrote:
> Hej...
> Jeg vil lige høre i hvilke butikker mankan købe Rodalon, da jeg har en
> kat, der tisser uden for bakken.......

jeg har fundet rodalon 3 steder.....
i en lokal købmand (strandberg)
matas
bauhaus.....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Ida

Dato : 11-09-03 15:00

--
> [...]
> "problemet", har fået fra et kattehjem i marts, og hun er vurderet til
> at blive et år her i september....de to misser enes fint.....

Hej Anja *s*

Jeg kan klart anbefale PIS´t væk i stedet for Rodalon, der indeholder
hudopløsende stoffer :-/
PIS´st væk har taget lugten af hankat herhjemme flere gange og du kan læse
mere, samt bestille, her http://www.kattens.net/dansk.htm .. det kan også
købes på de fleste katteudstillinger og prisen er 60 kr for en sprayflaske
med 3/4 liter

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk - killinger til salg

Fra : Leyna

Dato : 11-09-03 15:58

On Thu, 11 Sep 2003 11:43:33 +0200, anja rasmussen
<anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:

>Hej...
>Jeg vil lige høre i hvilke butikker mankan købe Rodalon, da jeg har en
>kat, der tisser uden for bakken.......

Brugsen har det.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : hedegaard

Dato : 12-09-03 13:13

Jeg så det i Bilka i går
Tina

Fra : anja rasmussen

Dato : 12-09-03 13:40

> Jeg så det i Bilka i går
> Tina

Tja...nu har jeg brugt rodalon på sofaen, og lur mig om sofaen ikke er
så farveægte som den virkede til.....så nu må jeg nok investere i en
ny!!!!

Fra : Kate

Dato : 14-09-03 08:52

anja rasmussen <anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in

> og lur mig om sofaen ikke er
> så farveægte som den virkede til.

Ja, det er desværre det der kan ske. Der stå faktisk på flasken at man
skal prøve et usynligt sted først. På min gamle prøvede jeg på
bagsiden, for den stod jo alligevel ind mod væggen. Her var det dog
ikke en kat, men en kanin som havde haft et uheld.