Støjgener
Fra : Peter

Dato : 11-09-03 10:34

Hej,

Jeg er ved at blive træt af at høre på min computer og vil derfor
gerne sætte den ind i et skab. Jeg har så brug for en boks, hvor jeg
kan tilslutte skærm, mus, tastatur etc. plus mit DVD og CDRW drev.

Hvad hedder sådan en boks og hvor kan man købe dem?

Tak
/Peter

Fra : Leony

Dato : 11-09-03 13:07

"Peter" <ptrlsn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan tilslutte skærm, mus, tastatur etc. plus mit DVD og CDRW drev.
> Hvad hedder sådan en boks og hvor kan man købe dem?

Boksen kaldes en KVM switch og den kan købes mangesteder.
Den kan bl.a. findes på http://www.edbpriser.dk/ under hardware ->
switchbox.
Den kan dog kun tage mus, tastatur og skærm.

IDE controllerne har desværre en begrænsning på kabellængden.
Maksimum er vist ca. 1 meter, det varierer dog lidt fra system til
system.

Alternativet kunne være et eksternt USB drev.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter

Dato : 11-09-03 20:05

Det var lige præcist det jeg havde brug for. Jeg takker mange gange

/Peter