Ny HD 200GB
Fra : TL

Dato : 11-09-03 10:07

Jeg vil købe en ny HD på 200GB IDE 133 fra matrox.
Spørgsmål: kan mont den efter den er formateret, og kopier alt over fra den
gamle HD.og der efter bruge den som c drev.

Mvh Timo

Fra : TL

Dato : 11-09-03 10:36

Fra : TL

Dato : 11-09-03 10:38

Fra : Sp@cey

Dato : 13-09-03 13:06

"TL" <timolis@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "TL" <timolis@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> den

Hvorfor svarer du på dit eget indlæg?
Nå til sagen, Du kan installere den nye harddisk og derefter lægge windåse
på eller hvad du nu kunne tæke dig. Derefter sætter du bare din gamle
harddisk til evt. som slave på samme kabel eller som master på sekundær ide.
Så spiller klaveret og du kan nu overføre filerne som du vil men hvorfor
ikke bare bruge den gamle som en ekstra hd hvis du har plads?
Hvis du får problemer med at den starter op på den forkerte harddisk, kan
det sikkert rettes fra BIOS.

--
MVH
Sp@cey

"Going cold turkey is not as delicious as it sounds."
- Homer Simpson