Att Anders
Fra : Ukendt

Dato : 11-09-03 09:30

Den er låst til debitel, men der er jo tastet forkert kode 5 gange og så har jeg hørt der skal kabel til

Fra : Anders Forst

Dato : 11-09-03 09:33

Att ymerdrys

Så kan desværre ikke hjælpe dig.
Prøv at søge på nettet, der skal nok være nogen
der vil hjælpe dig...

MVH
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-03 10:44

"Anders Forst" skrev i en meddelelse > >
> Så kan desværre ikke hjælpe dig.
> Prøv at søge på nettet, der skal nok være nogen
> der vil hjælpe dig...

Det kan jeg

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 11-09-03 10:43

<ymerdrys> skrev i en meddelelse
> Den er låst til debitel, men der er jo tastet forkert kode 5 gange og så
har jeg hørt der skal kabel til

Det er ikke et alm datakabel.. du skal have noget mere på. evt. en Griffin
box.. Men har du kun 1 telefon vil jeg forslå du finder en unlocker på
www.dkunlock.dk som gør det for dig.. det andet er dyrt..
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner