software
Fra : Ukendt

Dato : 11-09-03 09:21

hejsa
Jeg har et datakabel til at unlocke min 3510i telefon med ,desværre mangler jeg et program der kan gøre det.
Den er forsøgt oplås med kode men der er blevet tastet forkert 5 gange så der skal kabel til nogen der ved hvor jeg kan hente et program?

Fra : Anders Forst

Dato : 11-09-03 09:24

Hvilken mobilselskab har du ????.

Jeg kan muligvis klare det for dig.
Hvis du sender mig din IMEI kode, så skal se om jeg kan
klare den for dig.

Anders

Fra : Allan Knudsen

Dato : 11-09-03 20:05

Anders Forst wrote

> Hvilken mobilselskab har du ????.
>
> Jeg kan muligvis klare det for dig.
> Hvis du sender mig din IMEI kode, så skal se om jeg kan
> klare den for dig.

Han skrev jo at den var forsøgt låst op 5 gange med en kode, så han har
ikke flere forsøg.

Allan

--
www.sim-city.dk - Remote unlock af Nokia Mobiltelefoner via E-mail.

<--Montering af farvede dioder.-->

<-==FJERN 1234 FRA E-MAIL ADR.==->

Fra : Allan Knudsen

Dato : 11-09-03 20:07

> Han skrev jo at den var forsøgt låst op 5 gange med en kode, så han
> har ikke flere forsøg.
>
> Allan

Og hvis jeg ellers gad at læse indlæget lidt længere nede, kunne jeg se
at der var blevet svaret på det...

Beklager.