Disable PHP i en virtual host ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 11-09-03 08:13

Hej!

Kan en eller anden her fortælle mig, om det er muligt at disable PHP i en
virtual hos på en Apache server ? Hvis ja, hvordan gøres det så ?

Mvh.

/Brian

Fra : Steffen Beck

Dato : 11-09-03 18:38

Det kan lade sig gøre..

Har ikke selv rodet meget med det, men siden 90% af alle direktiverne i
httpd.conf kan ændres i virtualhost kan du bare specificere AddType'n i alle
undtagen dem som ikke skal have det (går jeg udfra)..

--
Steffen Beck
admin@systemx.dk

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 11-09-03 17:19

On Thu, 11 Sep 2003 09:12:49 +0200, "Brian Ipsen"
<bipsen@andebakken.dk> wrote:

> Kan en eller anden her fortælle mig, om det er muligt at disable PHP i en
>virtual hos på en Apache server ? Hvis ja, hvordan gøres det så ?

Jeg ved ikke om dette er den korrekte løsning, men det virkede for
mig:

RemoveType .php .phtml .wml

Husk at tilføje evnetuelle andre extensions du måtte have registreret
via AddType application/x-httpd-php.

/Jesper

Fra : Peter Brodersen

Dato : 11-09-03 20:02

<bipsen@andebakken.dk> wrote:

> Kan en eller anden her fortælle mig, om det er muligt at disable PHP i en
>virtual hos på en Apache server ? Hvis ja, hvordan gøres det så ?

php_flag engine = off

Bemærk, den er konfigurerbar for "PHP_INI_ALL" - så har brugere adgang
til at sætte PHP-konfigurationen i .htaccess-filen, kan de bare selv
enable engine'n.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: yndlings- (og ikke ynglings-)