IE60: Siden kan ikke vises - mulig årsag
Fra : Jan Johansson

Dato : 10-09-03 23:39

Hejsa jeg har igennem et stykke tid haf et problem med en bestemt side på
nettet www.driverzone.com, alle der går ind på denne side kommer ind, men
når jeg gør det får jeg bare "siden kan ikke vises". Alle vores andre pc'ere
kan sagtens gå ind på siden.

Jeg har lige ved en tilfældighed fundet fejlen, men det er sjovt at det er
der skulle være årsagen, jeg har et program der hedder PeerGuardian det
beskytter mig mod at folk kan finde min IP adresse. Det var det der var
årsagen, jeg kan bare ikke se hvordan det skulle have en inflydelse på de
sider jeg finder på nettet. Mærkeligt.

Hvis der er nogen der er interesseret i at undersøge dette kan programmet
downloades her:

http://www.methlabs.org/methlabs.htm

Skal siges at det virker fortrindeligt til at sløre ens IP adresse, der er
dog bare denne her mærkelige fejl. Min version er 1.97. Jeg vil kontakte
firmaet bag programmet for at høre hvad de har at sige.

Med venlig hilsen

Jan Johansson

Jan Johansson

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 11-09-03 10:35

Jan Johansson wrote:

> [...]
> Det var det der var årsagen, jeg kan bare ikke se hvordan det skulle
> have en inflydelse på de sider jeg finder på nettet. Mærkeligt.

Det er vel fordi den liste du har over blockede IP ranges inkluderer den IP,
hvor siden er placeret.

Hvis du kan finde ud af, hvilken IP det drejer sig om (jeg ved ikke
hvordan), kan du selv ekskludere denne IP fra de blockede adresser.

Jeg oplevede det samme, da jeg ville ind på ECS's hjemmeside, for at hente
nogle opdateringer til mit motherboard.

Mvh Michael

p.s, hvis nogle ved hvordan man finder frem til en sides IP, vil jeg gerne
vide det.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 11-09-03 10:50

"Michael Aggerholm, Brabrand" <maggerholm@FJERNESstofanet.dk> skrev
i en meddelelse news:3f60418c$0$7225$ba624c82@nntp02.dk.telia.net

> p.s, hvis nogle ved hvordan man finder frem til en sides IP, vil
> jeg gerne vide det.

Start - Kør - skriv"cmd" [enter]
skriv: ping www.jubii.dk
og du har en IP for jubii, 212.112.141.240, du kan jo prøve at skrive
IP-adresse i din browser og se om du ikke kommer ind på jubii's side

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/