anbefaling... af ADSL-udbyder
Fra : Allan

Dato : 10-09-03 22:12

Hej...
Jeg står og skal til at vælge en ADSL udbyder til en kammerat.
Selv har jeg TDC, som jeg altid har været godt tilfreds med - både med
prisen på de 348,- kr/mdr - samt deres service generelt...

Hvilken udbyder har den bedste pris / service (herunder oppetid) for tiden
(og evt. tilbud med ingen oprettelsesgebyr etc.)

Det skal også lige nævnes at vi snakker en 256/128 linie..

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-09-03 22:16

Allan (email@erfalsk.dk) skrev følgende:
> [...]
>
> Hvilken udbyder har den bedste pris / service (herunder oppetid) for
> tiden (og evt. tilbud med ingen oprettelsesgebyr etc.)

Cybercity... Jeg har ikke andet end gode erfaringer med dem. Og har tilmed
været igennem en del bøvl, som blev ordnet meget professionelt.

- Martin

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 10-09-03 23:33

> Cybercity... Jeg har ikke andet end gode erfaringer med dem. Og har tilmed
> været igennem en del bøvl, som blev ordnet meget professionelt.

100% enig. God oppetid og problemer løses hurtigt og uden alt for megen
makken omkring.

Deres tilbud på 512/128 er heller ikke værst for tiden. Gratis oprettelse
endda.

Fra : Kadann

Dato : 11-09-03 06:49

> Cybercity... Jeg har ikke andet end gode erfaringer med dem.

Helt enig. Jeg var også tilfreds kunde hos Cybercity i over 2 år.

Jeg er dog skiftet til TDC nu (lang og indviklet historie), som jeg også er
meget tilfreds med.

Kort sagt, Cybercity eller TDC er mine bud.

/Bruno

Fra : Morten Dueholm

Dato : 11-09-03 08:06

Allan wrote:
> Hvilken udbyder har den bedste pris / service (herunder oppetid) for tiden
> (og evt. tilbud med ingen oprettelsesgebyr etc.)

Hvis din kammerat bor i Struer eller Viborg, kunne StruerNet måske være interessant:
http://www.struer.net/?catid=467
Deres mindste linje er godt nok lidt dyrere (375,-/md) end den billigste hos andre udbydere, men til gengæld er det en 1024/256.

Oprettelse koster 495,-

Oppetid og service ved selve forbindelsen kender jeg ikke noget til - jeg får først installeret min linje i morgen. Men de har været meget hurtige til at besvare mine spørgsmål pr. mail. Ikke ligefrem noget jeg har været vant til hos min gamle ADSL-udbyder Tiscali.

M.v.h.
Morten Dueholm

Fra : Buster

Dato : 11-09-03 16:28

Jeg ville, som du også kan læse af trådene her i gruppen, ikke betænke mig
et eneste sekund på, at bestille ADSL hos TDC.
TDC optræder som det de er, Danmarks største og bedste leverandør af
telekommunikation.

Jeg ved godt der er meninger imod, men det er nu ikke uden grund selskabet
er det de er.

De har udstyret, supporten og teknikerne.
Naturligvis må man så, som forbruger, betale lidt mere for at køre med på 1.
klasse

Venlig hilsen
Ole Hansen

------------------------------------------->>>snip

Fra : Thomas

Dato : 11-09-03 17:06

Jeg har prøvet et par forskellige.

Tiscali har der (for mig) ikke været andet en bøvl med.
TDC er super pro. - Det virker - og gør det det ikke kan du få fat i nogen
(uden at skulle vente en evighed) og de kan generelt gøre noget ved det.
Tele2 er en del billigere. Formoder de stadig kører det tilbud jeg købte -
Som giver 512/128 til ca. de penge. MEN 1) Hvis der er problemer så er det
TRÆLST. De har ikke noget gratisnummer og sidst jeg ventede sad jeg i kø i 2
timer (jeg mener bogstavelig talt 120 minutter), 2) Hvis der er problemer
med oprettelse eller fejl i udstyr er det sædvanligvis TDC der skal kigge på
det alligevel - og der går rygter om at de favorisere deres egne kunder. Jeg
har selv været igennem et længere forløb hvor i hvert fald Tele2 påstår at
TDC har jogget i spinaten adskillige gange. Derudover er det almindeligt at
hvis du kontakter Tele2 eller en anden og spørger om du kan få ADSL så tager
det en rum tid før de overhovedet kan fortælle det. Ved TDC aftaler du i
samme opkald hvornår det skal ordnes.

Så Tele2 er nok billigere - men TDC er nok bedre.

/Thomas

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 11-09-03 17:05

:
[...]

Alt andet end Tiscali og Tele2. Jeg kører selv med Cybercity, har været
kunde i snart 3 år. Meget tilfreds.

/Benjamin