Dyrlægeadvarsel - Odense
Fra : Pernille & Jesper

Dato : 10-09-03 21:37

Hej folkens,

jeg har lige hørt i min øresnegl (nå ja, læst i den lokale ugeavis) at
vores "ven" Jens Breth-Hansen åbner dyreklinik i Odense sammen med Frank
Madsen (usikker på efternavnet) der tidligere var på Odense Dyrehospital.

De historier jeg i aften har hørt i Jyraks studiekreds om bemeldte Frank
Madsen var ikke særlig positive, og Breth ved vi jo noget om kvaliteten på.

Stedet kommer til at hedde Læssøegades Dyreklinik, og de annoncerer
allerede i avisen med deres voldsomt lave priser. Pas på hvilke dyrlæger
I overlader jeres dyr til - jeg har ikke tænkt mig at bruge Læssøegades
dyreklinik, i hvert fald!

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Denise

Dato : 10-09-03 21:53

"Pernille & Jesper" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> allerede i avisen med deres voldsomt lave priser. Pas på hvilke dyrlæger
> I overlader jeres dyr til - jeg har ikke tænkt mig at bruge Læssøegades

Øv, hvad kan vi gøre ? Marianne - nogle ideer ?
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-09-03 07:56

Denise skrev
<Øv, hvad kan vi gøre ? Marianne - nogle ideer ?>

Desværre er jeg nødt til at tage større hensyn til mit helbred end til hvad
mit temperament byder mig at gøre, så jeg placerer mig på sidelinien denne
gang.

Men jeg har stadig en stak kopier af det meste af sagen, så hvis jer på Fyn
finder adresser på aviser / lokaltv kan jeg godt sende det afsted til dem.

Vi ved jo af erfaring at hverken dyrlægeforeningen eller
veterinærmyndigheder er indstillet på at gøre
noget, så at advare offentligheden er nok mit bedste bud.

Anders' sag, med Cairn Terriern Mandy blev færdig-
gjort d. 4/9 og han skal så have skriftligt svar inden 14 dage, så de har en
lille uge endnu, men en "ny" dom
mod JBH, vil være rigtig godt "pressestof"

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 11-09-03 08:07

Hej Marianne,

> Men jeg har stadig en stak kopier af det meste af sagen, så hvis jer på
Fyn
> finder adresser på aviser / lokaltv kan jeg godt sende det afsted til
dem.

jeg skriver dig lige på "listen" til når jeg kommer hjem, så smider jeg en
mail engang i aften med div. adresser

/Pernille

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-09-03 16:29

Marianne, har du fået min mail?

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-09-03 17:19

Hej Louise

Næh, det har jeg ikke, har du sendt til denne adr.
hellemosedotsom1snabelamaildotdk

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-09-03 17:26

Ja det er den jeg har brugt.

On Thu, 11 Sep 2003 18:18:39 +0200, "Marianne Hellemose"

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-09-03 17:47

Hej Marianne!
Endnu mere underligt! Den mail jeg lige har fået fra dig har jeg
svaret tilbage på, og så får jeg den lige tilbage i flæsket
igen...underligt...

Knus Louise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-09-03 18:00

Hej Louise

Jeg ved jo af erfaring at min "puter" er dybt underlig,
men det her er _for_ underligt, jeg har modtaget
mails på hellemose.som1-mailen så sent som 18.49
den anden har jeg ikke fået på siden igår, men der
burde ikke være problemer.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-09-03 18:04

Hej Marianne!
Jeg har lige prøvet igen, og nu ser det ud til at det er lykkedes

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

On Thu, 11 Sep 2003 18:59:47 +0200, "Marianne Hellemose"

Fra : Denise

Dato : 12-09-03 18:44

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvad
> mit temperament byder mig at gøre, så jeg placerer mig på sidelinien denne

Hej Marianne
Selvfølgelig skal du tage hensyn til dit helbred, og du har dælme også gjort
meget for katte på alle mulige måder, så nu har du at passe på dig selv også

Til alle der har gang i noget, krydser alt hvad krydses kan for at I får
held med jer Vi er helt sikkert rigtig mange, der sætter pris på jeres
initiativer.
Hilsen Denise

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 10-09-03 22:08

> [...]
> allerede i avisen med deres voldsomt lave priser. Pas på hvilke dyrlæger
> I overlader jeres dyr til - jeg har ikke tænkt mig at bruge Læssøegades

Hmmm først vil jeg lige sige fynboer, få da den mand i fjernsynet og i
avisen, noget omtale så er han da væk igen

Men hvordan kan det være han kan fortsætte med at være dyrlæge ??? hvis det
er en menneske læge kan han vel heller ikke sjuske utallige gange og så få
lov til at fortsætte.... ???!

/Henrik

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-09-03 23:51

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen@paradis.dk> wrote in message
> "Pernille & Jesper" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
-sakse-
> [...]
det
> er en menneske læge kan han vel heller ikke sjuske utallige gange og så få

Hejsa.

Hmm, er der ikke nogle stærke fynboer, der kan sende linket til en stor avis
eller to på Fyn og få dem til at tage sagen op?
Evt. tage fat i EB igen?
Det kan da ikke være rigtigt at den mand skal have lov til bare at flytte
klinik, og derfra så køre på som om intet er hændt?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Flemming N.

Dato : 10-09-03 22:17

>jeg har lige hørt i min øresnegl (nå ja, læst i den lokale ugeavis) at
>vores "ven" Jens Breth-Hansen åbner dyreklinik i Odense sammen med Frank
>Madsen (usikker på efternavnet) der tidligere var på Odense Dyrehospital.

jeg kender ham ikke hvad har han gjort?

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 10-09-03 22:16

> jeg kender ham ikke hvad har han gjort?

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=41&cat=4

læs på det link, men for mig er det kun rygter for jeg har ikke selv mødt
ham (heldigvis) men tror de taler den bare sandhed desværre !

Fra : anja rasmussen

Dato : 11-09-03 07:04

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=41&cat=4
>
> læs på det link, men for mig er det kun rygter for jeg har ikke selv mødt
> ham (heldigvis) men tror de taler den bare sandhed desværre !

HEJ....
Jeg synes nok det virkede lid lusket omkring den mand....jeg bor ca 5
huse fra klinikken og går dagligt forbi.....men har endnu ikke følt mig
fristet til at gå ind og kigge.....det er vist også noget med at han kun
har åbnet, når folk ringer på hans mobil og aftaler tid.....jeg har
endnu ikke set en eneste patient derinde.....
Er der noget jeg kan gøre????

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia J

Dato : 11-09-03 07:13

"anja rasmussen" <anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in message

> Er der noget jeg kan gøre????

Just spread the word....

Snak med dem du kender i omegnen, vis dem linket - så skal snakken nok gå.
Der er visse undtagelser, hvor sladder kan være en god ting...

Pia

Fra : Nynne

Dato : 11-09-03 16:35

Hejsa!

Har lige læst tråden - og kan godt huske da emnet var oppe sidst. Jeg bor
osse på fyn - og skal gerne give e hånd med i "sladderen"
Hvad med at lave et anonymt opslag, som vi hænger alle mulige vegne - Netto,
Fakta, biblioteker, osv?!! Med facts på...

Jeg skal gerne lave det - og så maile det rundt!

mvh Nynne

This mail and any attachments originate from a system scanned by the
latest available version of Norton anti-virus

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message

> "anja rasmussen" <anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in message

> Just spread the word....
<snip>

Fra : Jane

Dato : 11-09-03 17:05

Nynne skrev i <news:bjq4ni$pj6$1@sunsite.dk>:

> Hvad med at lave et anonymt opslag, som vi hænger alle mulige vegne -
> Netto, Fakta, biblioteker, osv?!! Med facts på...

Hæhæ jeg sidder og ønsker jeg boede på fyn... mand hvor
ville jeg gerne være med til at campere foran hans dør!

Men for at undgå i får fingrene i klemme skulle i måske
have dk.jura gruppen med på råd så i ikke får bøder og
den slags ud af det?

Jane

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-09-03 17:34

Hej Nynne

god ide.........man kunne vel lave en overskrift i stil med "Ny dyrlæge i
Odense" og så tage de "uddrag"
med avisnavn og dato, der er i artiklen på vores
hjemmeside.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : anja rasmussen

Dato : 11-09-03 07:10

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=41&cat=4
>
> læs på det link, men for mig er det kun rygter for jeg har ikke selv mødt
> ham (heldigvis) men tror de taler den bare sandhed desværre !

Hej igen....
Er der nogen der har et andet link til den artikkel, der henvises
til....min computer viser kun firkanter og en masse mærkelige tegn.......

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-09-03 07:24

For fanden da også!
Jeg vil gerne vøre med til at stoppe de svinehunde! Skal måske lige
tilføje at jeg også bor i Odense.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

On Thu, 11 Sep 2003 08:10:09 +0200, anja rasmussen

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 11-09-03 07:43

"anja rasmussen" <anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej igen....
> Er der nogen der har et andet link til den artikkel, der henvises
> til....min computer viser kun firkanter og en masse mærkelige tegn.......

du kan gøre det på en anden måde når du er inde på
www.dk-fritid-fritid-dyr-kat.dk ope for oven står der i en boks "vælg her"
der vælger du den nederste på listen nemmelig "sygdom" så kommer der en
liste med artikler og der vælger du den øverste "vælg din dyrelæge med omhu"
så kan du læse artiklen. Det kan også varmt anbefales at læse nyheder fra
nyhedsserveren på den rigtige måde, så slipper du for sådanne små dumme
programerings fejl.

/Henrik

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 11-09-03 08:10

Alle links til Århus stifttidende virker ikke mere. Dvs. man kommer ind på
avisens websted, men det ser ud til at artiklerne er fjernet.

VH Pernille

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-09-03 08:30

Pernille skrev
<Alle links til Århus stifttidende virker ikke mere. Dvs. man kommer ind på
avisens websted, men det ser ud til at artiklerne er fjernet.>

Hmm jeg har dem alle liggende på papir, men da
hjernen står i bakgear ved jeg ikke om jeg kan finde
ud af at scanne dem ind, jeg prøver, ellers er jeg villig
til at sende dem til en der kan.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-09-03 09:01

Hej Marainne!
Vi kan godt scanne dem ind hvis det er.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

On Thu, 11 Sep 2003 09:30:28 +0200, "Marianne Hellemose"

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-09-03 09:09

Hej Louise

Det lyder godt, så vil jeg slet ikke bruge tid på at slås
med scanneren, men koncentrere mig om at samle og
sende til de adr. jeg har fået, hvis jeg kan nå det bliver
det sendt i eftermiddag, ellers i morgen.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : goofy

Dato : 11-09-03 16:46

Hej Marianne
> Det lyder godt, så vil jeg slet ikke bruge tid på at slås
> med scanneren, men koncentrere mig om at samle og
> sende til de adr. jeg har fået, hvis jeg kan nå det bliver
> det sendt i eftermiddag, ellers i morgen.

Du må godt skrive mig på også
Steen Vinbæk
Krægevænget 19
5270 Odense N

Fra : Jane

Dato : 11-09-03 14:26

anja rasmussen skrev i <news:3f6011c15f9db@dk-fritid-dyr-kat.dk>:

> Er der nogen der har et andet link til den artikkel,

http://shor.ter.dk/801146569

NOgle af de artikler der henvises til kan jeg ikke få til at
virke, men disse kunne jeg godt læse:

http://shor.ter.dk/386919684
(scroll langt ud til højre)
http://shor.ter.dk/859786482

Du kan finde lidt mere om ham på Google:
http://shor.ter.dk/31433532

Jane

Fra : Leyna

Dato : 11-09-03 10:55

On 10 Sep 2003 22:36:30 +0200, Pernille & Jesper
<nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote:

> [...]
>Madsen (usikker på efternavnet) der tidligere var på Odense Dyrehospital.

Hvorfor i alverden bliver den "slagter" ikke stoppet?
Jeg fatter det ikke. Måske hænger det sammen med, at vi ikke rigtigt
kommer ud over denne gruppes grænser...?
Nu vil jeg i hvert fald lige sende nogle links til de mennesker jeg
kender på Fyn, og i hvert fald gøre en smule til at kendskabet til
denne kvaksalver bliver udbredt. En ting er at vi åbenbart ikke kan få
taget hans bevilling til at praktisere fra ham, men så kan vi da vel
få "kvalt ham" ved slet ikke at give ham nogle kunder...
Det er i hvert fald mit håb.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-09-03 11:31

Leyna skrev
<Måske hænger det sammen med, at vi ikke rigtigt
kommer ud over denne gruppes grænser...?>

Det tror jeg næppe, jeg har været i kontakt med flere hundrede mennesker,
omkring JBH, både myndigheder, dyreorganisationer, medier og flere
kendte dyre-elskere, problemet er ganske enkelt
at ingen myndighed vil påtage sig et ansvar. Så vores
bedste mulighed er at gøre flest muligt opmærksom
på ham, så vi, som du selv siger kan få "kvalt" ham.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : anja rasmussen

Dato : 11-09-03 15:16

> [...]
> allerede i avisen med deres voldsomt lave priser. Pas på hvilke dyrlæger
> I overlader jeres dyr til - jeg har ikke tænkt mig at bruge Læssøegades

Jeg er i chok ( har lige læst nogle artikler på nettet).....hvordan kan
nogen finde på at ville arbejde sammen med ham Jens....jeg tænker her på
ham Frank Madsen, som efter sigende er ham der styre den nye klinik i
Læssøegade.....
jeg vil gøre alt for at fraråde ham som dyrlæge....om jeg så skal stå
nede foran klinikken og sige det folk der går ind!!!!!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-09-03 19:47

"Pernille & Jesper" <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote in message
> [...]
> allerede i avisen med deres voldsomt lave priser. Pas på hvilke dyrlæger
> I overlader jeres dyr til - jeg har ikke tænkt mig at bruge Læssøegades

Hej Pernille og I andre.

Jeg kunne godt tænke mig at kopiere jeres skriverier over, og smide
dyrlægeadvarslen og div. links i hhv. dk.fritid.dyr og dk.fritid.dyr.hund,
er det i orden med jer?
Eller evt. linke til meddelelser og tråde her i gruppen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 11-09-03 19:58

Hejsa,

> [...]
> er det i orden med jer?
> Eller evt. linke til meddelelser og tråde her i gruppen.

For min skyld må du meget gerne kopier m.v. - jo flere der ved noget, jo
bedre!

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-09-03 20:08

> Hejsa,
-sakse-
> For min skyld må du meget gerne kopier m.v. - jo flere der ved noget, jo
> bedre!
>
> /Pernille
> www.garion.dk

Alletiders Pernille, jeg går fluks i gang.

Og forresten, jeg glæder mig til at se den killing du navngiver DK Garion's
Sparhawk, eller hvordan I nu navngiver jeres katte.
Jeg er altså ret lun på både Mmrr og Mirtai - dejlige små kattedamer!

Venlig hilsen

Aragorn_DK - p.t. i gang med både The Belgariad og The Tamuli.

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Jane

Dato : 12-09-03 08:23

Aragorn Elessar skrev i

> smide dyrlægeadvarslen og div. links i hhv. dk.fritid.dyr og
> dk.fritid.dyr.hund, er det i orden med jer?

God idé - de bruger jo også dyrlæger.

Istedetfor at poste i flere grupper så brug Xpost. På den måde kan
vi alle se hinandens svar, eksempelvis hvis nogen skriver noget
intelligent i hundegruppen får vi svaret herind og behøver ikke
abonnere på deres gruppe.

Jane
--
http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html