3 1/2 mdr. senere. Ingen ADSL - hvad siger~
Fra : Tybalt

Dato : 10-09-03 19:33

Jeg er en af staklerne, der tilbage omkr. d. 28/5 bestilte ADSL hos TELE2.
Ærlig talt er jeg lidt træt af ikke at have fået min ADSL endnu...
Men hvordan er jeg stillet, hvis jeg frasiger mit abonnement, der endnu ikke
er trådt rigtig i kraft? Skal jeg så stadig smide de 500,- for at opsige
inden for
6 mdr.?

Mvh. Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-03 20:28

Tybalt skrev:
> [...]
> Men hvordan er jeg stillet, hvis jeg frasiger mit abonnement, der
> endnu ikke er trådt rigtig i kraft? Skal jeg så stadig smide de 500,-

Ja, det forlanger de, men som en af dem
der har *gjort* det, så har jeg klaget til
Teleankenævnet over Tele2 som ikke
har overholdt deres del af den aftale som
jeg den 27/5 indgik.

Skriv en opsigelse til dem, tag kopi af den
og gem i øvrigt al anden korrespondance
med Tele2 (email og hvad du ellers har), da
det skal bruges når og hvis du vil klage til
Teleankenævnet.

Al korrespondance med Tele2 er også en
langsommelig affærre, da man skal vente
op til 30 dage på svar på de breve man
sender, om de sylter dem ved jeg ikke,
men selv email går der lang tid før end de
svarer på.

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-09-03 20:49

"Tybalt" <fakemail@shutup.com> wrote in message
> Jeg er en af staklerne, der tilbage omkr. d. 28/5 bestilte ADSL hos TELE2.
> Ærlig talt er jeg lidt træt af ikke at have fået min ADSL endnu...

Okay, ja det er jo langt tid at vente..

Men har du slet ikke fået brev på hvornår konvateringen skulle foretages?

Hvis de fx har udskudt det flere gange, og det ikke er overholdt.. Ville jeg
nu nok også være lidt betænktsom... Eller hvis du slet ikke har fået nogen
breve eller noget...

Hvis du derimod har fx fået en konvateringsdator som endnu ikke er gået
galt.. Så ville jeg nu nok lige vente lidt mere, for at se det an.

> [...]
ikke
> er trådt rigtig i kraft? Skal jeg så stadig smide de 500,- for at opsige

Man kunne opsige aftalen inden 14 dage... Men hvis du selv mener du er
blevet glemt hele tiden, og der igen og igen ikke er sket noget ved en
lovedet installationsdato. vil jeg nok også tage affærre og få gjort et
eller andet drastisk.

Fra : Tybalt

Dato : 10-09-03 22:33

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
> blevet glemt hele tiden, og der igen og igen ikke er sket noget ved en
> lovedet installationsdato. vil jeg nok også tage affærre og få gjort et

Tak for jeres svar.

Sagen er desværre blevet ganske kompliceret efterhånden, og lige nu
venter jeg på at få min 2. konverteringsdato...
Jeg giver det nok lige en uge eller 2 til - jeg er blevet lovet, at jeg
hører nærmere inden for ca. en uge, meeen... Lad os nu se.
Ellers må jeg jo til at se, om ankenævnet kan stille noget op.

Mvh. Henrik