Lyd når man kører over Links
Fra : Kasper Ødegaard

Dato : 10-09-03 19:00

Hey derude :)
Ville lige hører om der var nogen som vidste hvordan man laver
lyd når man kører over links ?

dette er mit første indlæg håber det blev godt :D ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 10-09-03 19:43

> Hey derude :)
Hey! ;)

> Ville lige hører om der var nogen som vidste hvordan man laver
> lyd når man kører over links ?

Ja! Se dette eksempel:

<embed src="min-musik.mid" autostart="false" id="melodi"
style="visibility: hidden;">
<script>
function afspil() {
if (event.srcElement.tagName == "a") {
document.getElementById("melodi").play();
}
}

document.onclick = afspil;
</script>

Håber, at det virker, for har ikke selv testet det endnu...
Held og lykke!

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-09-03 22:03

Kasper Ødegaard <kasper@kms-design.dk> wrote in

> Ville lige hører om der var nogen som vidste hvordan man laver
> lyd når man kører over links ?

Hvor skal du bruge det ? - bare så jeg ved hvor jeg skal holde mig
fra...

Eller på pænt dansk, husk lige at langt fra alle bryder sig om alle
mulige lydeffekter på hjemmesider.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898