Glucosamin godkendt :-)
Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-09-03 18:03

Jeg ved jo at der er mitter der har får glucosamin - og jeg tror nok at
forbuddet der gjaldt mennesker osse ramte "dyrepatienterne"
Jeg har lige set at midlet nu er godkendt - og som håndkøbsmiddel.
Bare en lille info

http://makeashorterlink.com/?X26F35BD5

Fra : Denise

Dato : 10-09-03 19:11

"Ann Rudbeck" <webmaster@FJERNESsiamis.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://makeashorterlink.com/?X26F35BD5
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Hej
Vi bruger til Molly - Synoquin Cat - som vi bestiller udenlands. Men det er
bare fordi de er holdt op med at føre til katte, det findes kun til hunde
herhjemme, og så er dosis jo for høj. Dette middel har dog hele tiden været
godkendt.
Men det er da en rigtig god nyhed til gigtpatienter
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-09-03 20:03

In article <bjnpfo$hfk$1@sunsite.dk>, Denise <reindel*NOSPAM*@c.dk>
wrote:

> Dette middel har dog hele tiden været
> godkendt.

Nå okay? Jeg læste bare en artikel på Netdyredoktor (tror jeg for
nylig, hvor der stod at samtidig med at der blev nedlagt forbud for
tobenede, blev der osse lukket for dyrlægernes muligheder. Derfor
tænkte jeg det var af interesse

Fra : Pia J

Dato : 10-09-03 20:08

"Ann Rudbeck" <webmaster@FJERNESsiamis.com> wrote in message

> [...]
> nylig, hvor der stod at samtidig med at der blev nedlagt forbud for
> tobenede, blev der osse lukket for dyrlægernes muligheder. Derfor

Absolut - jeg troede de ville være flere år om at godkende det, og købte
stort ind til min vovse!

Pia

Fra : Trine A.

Dato : 11-09-03 08:05

--
Hilsen
Trine

> [...]
> nylig, hvor der stod at samtidig med at der blev nedlagt forbud for
> tobenede, blev der osse lukket for dyrlægernes muligheder. Derfor

Det har du oz helt ret i ....min "lille" vaps fik Atroflex (som altså
indeholder bla. Glucosamin) mod sit vokseværk....men det blev forbudt, så
det her er dagens allerbedste nyhed

Knus
Trine

Fra : Birgitte

Dato : 11-09-03 08:28

> [...]
> Bare en lille info
> http://makeashorterlink.com/?X26F35BD5
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Hej Ann R
Tak for oplysningen, som jeg vil vidregive til min veninde, som ellers i
lang tid har indkøbt til hendes hund i udlandet.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Doris

Dato : 11-09-03 15:32

Hjælper det mon så også på mig, jeg har fybromilagi, " ka sq aldrig stave
det rigtigt "
Doris.

Fra : Pia J

Dato : 11-09-03 15:35

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in message
> Hjælper det mon så også på mig, jeg har fybromilagi, " ka sq aldrig stave
> det rigtigt "

Så vidt jeg ved går det kun ind og virker på selve leddet - brusk og
ledvæske - og fibromyalgi er noget i musklerne?

Pia

Fra : Doris

Dato : 11-09-03 16:21

Ja Pia, men også mine lede, vil prøve at læse hele den side, har den nu på
fortrukne ;)

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-09-03 20:01

In article <3f60874e$0$54761$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Doris
<xdoris@mail.tele.dk> wrote:

> Hjælper det mon så også på mig, jeg har fybromilagi, " ka sq aldrig stave
> det rigtigt "

Ved det ikke - men det er nok desværre ikke sikkert . Det hjælper
f.eks. ikke på leddegigt, fordi sygdommen så at sige kommer et andet
sted fra (immunforsvaret) og "bare" giver _symptomer_ i leddene.
Slidgigt derimod, skulle det virke godt på

Fra : Tournesol

Dato : 13-09-03 06:22

Hej doris

> Hjælper det mon så også på mig, jeg har fybromilagi, " ka sq aldrig
> stave det rigtigt "

Jeg har selv fibromyalgi og har da tænkt mig at prøve men jeg har hørt fra
en del andre med fibromyalgi at det ikke hjælper, de fleste har tværtimod
fået en del ikke rare bivirkninger
Men jeg er af den mening at man skal gøre sin egen erfaring men også lytte
til andre

Det er vist lidt ot i en katte gruppe så hvis du er intersseret så er du
velkommen til at skrive til mig på min alm mail bankehytten@mail.tele.dk

Katte knus Henriette.
--
DK.Tournesol