IE5.5 og Win ME
Fra : Mikael Kongensholm N~

Dato : 08-04-01 09:42

Hej
Jeg har et stort problem med min IE5.5, efter at jeg har installeret Win ME.
Lige meget hvilken side jeg prøver at gå ind på, kommer fejlmeddelelsen at
serveren ikke blev fundet og at siden ikke kan vises. Jeg har prøvet både
med den version der fulgte med Win ME, og jeg har også prøvet at dl den
nyeste version, IE5.5SP1, men ligemeget hjælper det, IE5.5 vil bare
ingenting. Heldigvis så bruger jeg Opera 5.02 normalt, men da det ikke er
alle sider, som er så glade for Opera (eller omvendt?), så er det rart at
kunne bruge IE engang imellem også. Jeg har læst et sted at det måske var en
ide, at geninstallere Win ME, og så ikke installere IE5.5 i den version der
følger med Win ME, men istedet dl den nyeste version fra nettet. Er der
nogle der ved om det skulle hjælpe? Eller skal jeg virkelig til at gå
tilbage til Win98se, for at få IE til at virke?
På forhånd tak

mvh
Mikael