Lidt gentagelser, tele2
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-09-03 17:36

Angående konvatering...

Min lille historie:

Bestiller en 2Mbit linie tilbage til den 30/6, og valgte installationsdatoer
den 15/9 16/9 og 19/9 mener jeg..... Siden har jeg så taget helt helt stille
og roligt.. Der har jo ikke rigtigt sket noget.. og har fuldt lidt med i
gruppen her osv...

for ca. 14 dage siden modtog jeg så et brev fra tele2. med tele2kvikguide..
og informationer om installation af ADSL den 8/9 inden kl. 16

8/9 kl. 16, stadig adsl via TDC

9/9 kl 06, stadig adsl via TDC... ringer til TDC i løbet af dagen, og
bekræfter at jeg stadig er på deres net... Og damen fortæller at det er ved
at blive taget ned....

9/9 kl. 14, ingen ADSL, men de 3 lamper lyser i modem. Jeg ringer til Tele2.
taster 1 for kundeservice... venter ca. 45min.. Han siger at det ikke ser ud
til at jeg er blevet konvateret.. og vil sende mig en ny konvateringsdato..
Jaja, jeg ville jo behandle det som en fejl...

Lidt senere omkring kl 17:30 prøver jeg igen at ringe til tele2, og taster 2
for at tale med tekniskafdeling. Så jeg evt kan få bekræftet hvorfor der er
link i mit modem, men det ikke virker... Jeg venter 1 TIME og 20 minutter..
hvorefter jeg bliver disconnected af Tele2, med optagetone... Sikkert fordi
de har rodet med deres telefonsysstem, for da jeg ringer op igen siger de at
der er ventetid på 30min eller mere. det blev man ikke oplyst før...

Idag 10/9 ingen adsl kl 15.. Ringer til tele2, og taster 2 for teknisk
support... venter ca. 1 time. Hvorefter jeg komme igennem til en meget træt
gert, tror jeg det var. Han siger så at der skulle være meldt klar fra
tekniskeren, at han skulle have sat min forbindelse op på centralen.. Han
vil så lige tjekke det og ringe tilbage.. og ganske rigtigt 5 minutter
efter, ringer manden tilbage. og fortæller at der er ATM fejl på centralen,
og jeg ikke kommer "ud" af centralen.... Han sender en fejlrapport,men vil
unaturlige skrive 3 dage for teknisker dage, hvis der skulle komme en
tekniker forbi. Men det sagde han dog ikke, der villige blive brug for.

Så nu må jeg nu bare vente...

Fra : Hansen

Dato : 13-09-03 21:43

> Min lille historie:

Bare håb på de glemmer dig og du kan fortsætte med tdc.

Seriøst fra en der har prøvet tele2

Mvh Jan Hansen