Tele2 - åh nej .. hvorfor forstår de intet~
Fra : Peter Jensen

Dato : 10-09-03 16:41

Ja, jeg var også en af dem som ville ofre min nuværende CyberCity udbyder
til fordel for tele2's daværende knald-tilbud. Men men - jeg er så også en
af dem som fik en favorabel aftale med CyberCity og ønskede derfor ikke
tele2 adsl alligevel. Dette informerede jeg tele2 op til flere gange og det
tog (så vidt jeg husker) omkring 5 emails at få et svar fra dem.

I deres sidste email stod der at jeg bare skulle skrive mit telefonnumer så
ville supporten sørge for at få det ud af verden. MEN! - så kvikke er de jo
ikke derinde og jeg fik desuden heller aldrig en bekræftelse på at jeg havde
afmeldt mig - hvilket jeg flere gange har meddelt i emails.

Nu har jeg så modtaget et modem - eller mine forældre har. Det forstår jeg
så intet af. Men det sjoveste af det hele er at jeg har modtaget en regning
på 1244,35 kroner som åbenbart dækker adsl fra den 3 august til og med d.
11. november.

Jeg forstår ikke hvorfor fanden Tele2 skal være så stupide. Har forsøgt mig
flere gange på tele2's kundeservice telefon, men det er jo håbløst. Hvad
fanden kan man så gøre?

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-09-03 17:07

"Peter Jensen" <mentor_SLETMIG_@haiku.dk> wrote in message
> [...]

havde
> afmeldt mig - hvilket jeg flere gange har meddelt i emails.

Uden at være bagklog.. Er der nu nok ikke så meget bøvl.. Hvis.. Man sender
et brev.. Med alle oplysninger omkring navn, adresse
installationstelefonnummer, og en copi af bekræftigelsesmailen på
bestillingen.

Så er det vel bare at skrive, at man har fortrudt på baggrund af den 14
dages fortrydelsesret... og så sende det som et helt normalt brev..

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-09-03 02:10

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> [...]
>
> Så er det vel bare at skrive, at man har fortrudt på baggrund af den 14
> dages fortrydelsesret... og så sende det som et helt normalt brev..

Det har du naturligvis ret i og det har jeg også gjort den dag idag.
Men deres måde at tackle deres mails kan alligevel forbavse mig.

Mvh.:
Peter