CMS
Fra : Per Koch Jensen

Dato : 10-09-03 12:02

Hej NG

Jeg for åbentbart ikke svar andre steder, så nu prøver jeg her... Jeg ved
ikke om det er det rigtige sted at spørger..

Er der nogle der kender et godt CMS program?

mvh Per Koch Jensen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 10-09-03 12:03

Per Koch Jensen wrote:
> Jeg for åbentbart ikke svar andre steder, så nu prøver jeg her... Jeg ved
> ikke om det er det rigtige sted at spørger..
>
> Er der nogle der kender et godt CMS program?

Man poster ikke samme besked i flere grupper. Så brug X-Posts ;)

Læs mere på: http://usenet.dk og læs mit svar i serverside gruppen.

mvh
Johan

Fra : Per Koch Jensen

Dato : 10-09-03 12:04

Jeg ved det godt, men jeg kom til at lave en fejl, og det er jeg ked af...

Jeg var kommet til at sætte min Outlook forkert op.. Det vil jeg gerne
beklage...

mvh Per Koch Jensen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 10-09-03 12:05

Per Koch Jensen wrote:
> Jeg ved det godt, men jeg kom til at lave en fejl, og det er jeg ked af...
>
> Jeg var kommet til at sætte min Outlook forkert op.. Det vil jeg gerne
> beklage...

Øhm, hvad har det med outlook at gøre? ;)

mvh
Johan

Fra : Per Koch Jensen

Dato : 10-09-03 12:09

Jeg var kommet til at bytte om på noget med datoer, så jeg kunne ikke finde
det jeg havde skrevet i de andre Nyhedsgrupper, og så sidder jeg med en
internet forbindelse, som har det med ikke at sende det, for jeg kan ikke
bare ligge op.... Noget der hedder kollegienet :)

Fra : Dan Stanley

Dato : 10-09-03 13:46

"Per Koch Jensen" <per@delt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke om det er det rigtige sted at spørger..
>
> Er der nogle der kender et godt CMS program?

Prøv www.ipwsystems.dk
De har noget der hedder METAjour. Sidder selv og nørkler med det nu.
Skulle være ret powerfuldt.

Mvh
Dan Stanley

stanley@REMOVEcmd-media.dk

Fra : Dennis Møllegaard Pe~

Dato : 10-09-03 14:11

On Wed, 10 Sep 2003 13:02:00 +0200, Per Koch Jensen wrote:

> Er der nogle der kender et godt CMS program?

Du skriver ingen krav eller ønsker, hvilket gør det temmelig svært at
skrive noget fornuftigt, men her er lidt du kan se på.

Prøv CMS systemer online her:
http://www.opensourcecms.com/

og lidt andre:

Dansk, med mange features, er dog tungt:
http://www.typo3.com

Dette virker ret gennemført:
http://www.drupal.org

Ellers prøv at gå ind på Freshmeat.net og sourceforge.net og søg der.

PS: Nu hvor Johan har givet dig et link til usenet.dk, kunne du i det
mindste læse lidt på siden. Dit svar skal skrives *efter* det citerede.

--
Dennis Møllegaard Pedersen,
PGP fingerprint = 5A23 2E7D 7F4F 7FBE 39AC CDEF 55A0 FF70 87C0 59D9

Fra : Tonny

Dato : 10-09-03 20:25

Prøv at kigge på EZpublish 3.1 snart 3.2 - http://www.ez.no. Vi benytter
det og er fuldt ud tilfredse.