Tele2 bruger-nr. ?
Fra : ab

Dato : 10-09-03 08:56

Jeg er kommet på Tele2-ADSL og det kører forrygende (til aftalt tid og alt
er OK-hurra) - men hvordan får man et bruger-nr ?

ab

Fra : Claus O

Dato : 10-09-03 09:05

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote

> men hvordan får man et bruger-nr ?

Hvis du ikke har fået det pr. brev (som de fleste vist ikke
har) ((((((( (endnu en fejl tele2)
så ring til deres musik og få det tilsendt pr. brev

Fra : ab

Dato : 10-09-03 12:38

> så ring til deres musik og få det tilsendt pr. brev

Jeg er godt nok musikelsker, men Tele2 starter med at sige, at der er en
ventetid på 30 minutter - og så meget musik kan jeg ikke holde ud

ab

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 10-09-03 17:38

Fik mit ADSL konverteret d. 2/9 og har lige fået mit brev med Bruger nr. og
Password...

Fra : Jack

Dato : 10-09-03 19:16

hej jeg er ved at blive overført til tele2, men har ikke indtil nu ikke haft
problemer, fik brevet med bruger id igår og udstyr i Mandags, imorgen
Torsdag er det så konvertering, håber på smertefri overførsel ellers må men
jo pine sig selv den time det ca tager for at komme igennem og brokke sig.

Mvh

Jack