Coco og Callie
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-09-03 08:45

Måske blev jeg så lykkelig og lettet på Coco's
vegne, at jeg "glemte" at man ikke skal sælge skindet,
før bjørnen er skudt.

Jette (konen) ringede i søndags og sagde at bilen
var kaput, Brian snakkede med Falck-folkene men
ville ringe når de kom hjem, det gjorde han ikke,
han ringede ikke mandag, igår aftes ringede jeg så til
dem, fik at vide at de havde børnefødselsdag, så
Brian ville ringe senere, det gjorde han ikke............

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro, ved vores samtaler har jeg synes at
de var perfekte, men jeg
hører jo også til dem der _ved_ at ord er så taknemmelige, så jeg vil
hellere se lidt _handling_, og
det mangler der altså her. Selvom man har travlt, vil
man vel nok kunne finde 5 min. til at ringe, eller sende en mail.

Havde jeg vidst på forhånd hvor problematisk det ville
være havde jeg ikke taget Coco og killingerne ind, for
hun er så kontaktsøgende at det er på høje tid, at
der sker noget, det er simpelthen ikke rimeligt over
for hende mere, at hun skal gå sådan.

Jeg har vendt og drejet og tænkt, uden det store held.

At flytte dem ned i soveværelset, det dur ikke, der
går Olivia det meste af tiden på grund af Baby.

At gøre dem til ude-katte, er udelukket på grund af
vejen (Lollands udgave af tysk motorvej) jeg hverken kan eller vil samle dem
op derude.

At fortsætte som det er nu, strider dybt imod hvad jeg
mener er "godt" kattehold, Coco og Callie er "bur-
katte" det kan jeg acceptere i en overgangsperiode,
men jeg føler at det er dybt urimeligt over for kattene,
de har fortjent bedre.

Marianne Hellemose
www.hellemose.dk
***Ailurophil***

Fra : Pia J

Dato : 10-09-03 08:58

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> wrote in message
> Måske blev jeg så lykkelig og lettet på Coco's
> vegne, at jeg "glemte" at man ikke skal sælge skindet,
> før bjørnen er skudt.

Hvad er det man siger, vejen til helvede er brolagt med dårlige
undskyldninger?

Jeg kan desværre ikke tage de to misser, vi har så rigeligt med
dyrlægeregninger i øjeblikket og en hund der skal opereres, og man skal jo
have ressourcerne inden man tager flere til sig.

Jeg håber der viser sig en løsning meget snart. Du kunne ikke fedte lidt for
hende du "brændte af", som ellers skulle have haft Callie? Hvis ikke hun har
fundet en anden endnu?

:Pia

Fra : Stine Sørensen

Dato : 10-09-03 09:31

Kære Marianne,

Hvis det du beskriver er et generelt udtryk for, hvordan denne familie i
øvrigt udviser ansvarlighed i tilværelsen, så er Coco og Callie vist
også bedre foruden :-/
Jeg håber dog virkelig stadig for jer alle, at det hele blot er et
sammenfald af uheldige tilfældigheder...

Men hvad med måske alligevel at få dem hurtigt tilbage på www.vildkat.dk
som en pakkeløsning!?

I aften vil jeg kontakte mine forældres genbo. Som tidligere frivillig
på Inges Kattehjem kunne hun måske tænkes at have nogle kontakter.
Selvom jeg intet kan love - desværre - så vil jeg alligevel gøre forsøget.

Mange tanker herfra
Stine (med Victor)

Med venlig hilsen
Stine Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-09-03 12:14

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3f5ed6a8$0$32468$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Måske blev jeg så lykkelig og lettet på Coco's
> vegne, at jeg "glemte" at man ikke skal sælge skindet,
> før bjørnen er skudt.

Hej Marianne

Jeg må indrømme, at det ikke ser ud til, at de mennesker er helt så perfekte, som det så ud til.
Uanset hvor travlt man har, så kan man altså godt tage sig tid til at ringe - ikke mindst når man har lovet det!

Jeg forstår så godt din bekymring for Coco og Callie, men som det blev foreslået, så sæt dem på "Vildkat" igen - hvis du ikke hører fra familien i dag!

Hvis de har fortrudt, så ville det ærlig talt være pænere at sige det ligeud, istedet for nærmest at holde dig for nar!

Krydser fingre for, at der snart viser sig det helt rette hjem til misserne - måske var dette ikke det rigtige - det er der jo noget, der kunne tyde på!

mvh Eva