hvad betyder dette ???
Fra : Ukendt

Dato : 10-09-03 08:33

Maskine er en nt 40
Låser mus virker dårligt
netværk langsomt

fejlmedelse er flg

Masterbrowseren har modtaget en servermeddelelse fra computeren DNS2,
som tror, den er masterbrowser i domainet på transportprotokollen
NetBT_RTL81391 Masterbrowseren stopper eller der bliver fremtvunget et
valg.

Hilsen Jørgen

Fra : Klaus Larsen

Dato : 10-09-03 09:09

> [...]
> som tror, den er masterbrowser i domainet på transportprotokollen
> NetBT_RTL81391 Masterbrowseren stopper eller der bliver fremtvunget et

Tjaaah de kommer lidt op og slås de windows dåser. Da det ikke tydeligt
fremgår af dit indlæg hvordan setup'et er henviser jeg i stedet til følgende
idet jeg gætter på det er en event id 8003:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;135464 (8003
Browsing Errors with UDP Forwarding)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;188305
(Troubleshooting the Microsoft Computer Browser Service)
http://www.eventid.net/display.asp?eventid=8003&source= (eventid
kommentarer til event id 8003)

Og ellers ved de måske noget i windoze grupperne.

Klaus Larsen