Typisk 80`er tøj ??
Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 09-09-03 23:35

-- Kan nogle give gode tips til påklædning til en 80`er-fest ?
Trænger til nogle tips der kan genopfriske min hukommelse. Jeg brugte
ventetøj i 1984 og kan huske meget af ventetøjet var småblomstret!! Oh
rædsel og gru Men hvad med det "normale" tøj ?
Modtager med TAK tips og ideer
Med venlig hilsen
Lisbeth

Fra : Tina

Dato : 10-09-03 00:06

Lisbeth Sejberg wrote:
> [...]
> ventetøj i 1984 og kan huske meget af ventetøjet var småblomstret!! Oh
> rædsel og gru Men hvad med det "normale" tøj ?

Jeg kan huske noget skrigende gult og orange tøj, især bluser. Og
pastelfarver. Jeg havde et par pastel-mintgrønne støvler. Oh rædsel. *g*

Bluser med flagermusærmer var også ret in. Især ud over et par stramme
cowboybukser, og med et løst sort bælte om livet, uden på blusen.

God fornøjelse

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Jane

Dato : 10-09-03 10:50

Lisbeth Sejberg skrev i <news:10631470010.510079456614353
@dtext.news.tele.dk>:

> -- Kan nogle give gode tips til påklædning til en 80`er-fest ?

Så en lignende tråd nogen tid tilbage hvor der blev anbefalet
følgende link (som jeg sider har moret mig over):

http://www.inthe80s.com/clothes/index.shtml

Jane

Fra : Lykke

Dato : 15-09-03 12:08

jeg tænker lidt på grease og olivia newton-john, stramme bukser, nedringede
bluser og store øreringe og så de store krøller og ikke mindst øjenskyggen.
men måske årstallet er forkert.

Fra : Tina

Dato : 15-09-03 22:42

Lykke wrote:
> jeg tænker lidt på grease og olivia newton-john, stramme bukser,
> nedringede bluser og store øreringe og så de store krøller og ikke
> mindst øjenskyggen. men måske årstallet er forkert.

Grease er fra 1978, og er gennemført 70'er-agtig, så årstallet passer ikke
helt.

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 16-09-03 16:25

Mon, 15 Sep 2003 23:42:25 +0200, skrev "Tina" <misstinadk@hotmail.com>
i dk.fritid:

>Grease er fra 1978, og er gennemført 70'er-agtig, så årstallet passer ikke
>helt.

Grease skal altså forestille at foregå i 50'erne svjh, så det er nok
nærmere stilen derfra, man ser i filmen

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside (hobby, kunst, camping): http://gydda.dk

Fra : Tina

Dato : 16-09-03 20:53

Gitte Sørensen wrote:
> Mon, 15 Sep 2003 23:42:25 +0200, skrev "Tina" <misstinadk@hotmail.com>
> i dk.fritid:

> Grease skal altså forestille at foregå i 50'erne svjh, så det er nok
> nærmere stilen derfra, man ser i filmen

Ja, selvfølgelig

Tak for rettelsen *s*

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : carthoms@hotmail.com

Dato : 05-10-03 16:44

Hvis du har en kæreste/mand som skal med...: Han skal huske den hvisde
skjorte og
det smalle læderslips. Lidt yuppistil med herre-mascare og fedtet hår... ja,
det var tider... MIN UNGDOM!!!