TrackerPod til webcam
Fra : Henrik

Dato : 09-09-03 21:38

Hej alle

Jeg vil gerne købe en "fod" til mit Webcam "Logitech Quickcam pro 4000" som
man kan el styre via et program.
Jeg så en fod som hedder TrackerPod men kan kun finde den i USA.
Kan man ikke få det i DK og har i nogle links til det ?

Håber i kan hjælpe.

Henrik

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 10-09-03 21:49

"Henrik" <brakentorp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg så en fod som hedder TrackerPod men kan kun finde den i USA.
> Kan man ikke få det i DK og har i nogle links til det ?

Jeg har selv en Trackerpod fra http://www.unclesamscams.com/
Men det er desværre købt i USA, da jeg ikke kunne finde den herhjemme.

- Thomas

Fra : Henrik

Dato : 11-09-03 05:59

Skulle du betale told ?