Favicons
Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 09-09-03 20:49

Hej NG

Er der nogen derude der ved hvordan jeg får MSIE 6 til at vise favicons?

På forhånd tak

Jegvan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-09-03 21:02

Jegvan Durhuus skrev:

> Er der nogen derude der ved hvordan jeg får MSIE 6 til at vise
> favicons?

Prøv at se om siden her kan hjælpe:

   <http://www.html-faq.dk/1015.asp>

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!

Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 09-09-03 21:45

Prøv at se om siden her kan hjælpe:

<http://www.html-faq.dk/1015.asp>

Ikke ret meget, det jeg gerne vil er at de vises i mappen med foretrukne, er
der ikke noget med at man kan gemme en fil med favicon´erne så IE henter dem
der? Men hvor skal jeg gemme den fil?

Jegvan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-09-03 23:01

Jegvan Durhuus skrev:

> [...]
> foretrukne, er der ikke noget med at man kan gemme en fil med
> favicon´erne så IE henter dem der? Men hvor skal jeg gemme den

Det er lidt uklart om du gerne vil have IE til at vise andre siders
favicons hos dig selv eller du gerne vil lave sider hvor favicons
vises i IE. Med andre ord - spørger du som slutbruger eller som
webforfatter?

I begge tilfælde skulle der dog være information på den side jeg
henviste til før. Bemærk også at der står at IE er lidt speciel
mht. favicons.