Katte ville vælge...lakridsæg!
Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 09-09-03 19:50

Ja, det er altså Mulle's foretrukne legetøj for tiden...lakridsæg.
Her køber jeg mig fattig i fikst legetøj, og hvad vælger ham?
Haribo lakridsæg :o
Det er åbenbart skidesjovt at lege med dem på gulvet - der er nemlig
ikke gulvtæpper på, så de kan virkelig trille...
Ak ja, så kan jeg så selv lege med det fine Eunanuba-telt, som jeg fik
da jeg havde spytttet 200kr i kassen for 3 kg. foder...for det er ikke
sepcielt spændende i deres øjne...ligesom kattetræet står stort set
uberørt hen...
Men heldigvis kan kattene så godt li' foderet (det er Iams mod hårbolde)
Men altså, mangler du legetøj så del en pose Matador-Mix med din kat
*smil*

Med venlig hilsen Miver og Mulle's mor Heidi
Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 09-09-03 19:58

Beklager lige diverse stavefejl, men geden er på græs :o

--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Helle

Dato : 09-09-03 20:07

"Miver og Mulle's mor Heidi" <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in
message news:3f5e20eb1bdb6@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> [...]
> *smil*
>
> Med venlig hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

Vores katte er også fuldstændig pjattet med Haribo's lakridsæg - de pisker
afsted med dem
Men de kan nu også godt lide deres Eukenuba telte

Mvh Helle

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-09-03 20:18

In article <3f5e20eb1bdb6@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Miver og Mulle's mor
Heidi <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:

> Men altså, mangler du legetøj så del en pose Matador-Mix med din kat
> *smil*

Donna spiste faktisk lakrids da hun var killing - sød lakrids, vel at
mærke, man er vel bevidst om sine valg
I dag interesserer det ikke.
Vores bedste legetøj er:
Ditte: et lille forgyldt plasthjerte, som hun engang med egen pote
stjal fra juletræet. Donna: en terning... hun slår en masse femmere og
treere af sære årsager

Fra : Tina

Dato : 09-09-03 20:27

Miver og Mulle's mor Heidi wrote:

> Men altså, mangler du legetøj så del en pose Matador->Mix
> med din kat *smil*

*G*

Her er det de røde vingummier i en pose Matador Mix, der er det store hit.
En vingummi bliver spiddet på venstre pegefingerklo, snuset til, smagt på,
kigget på fra alle vinkler, og drønet rundt i lejligheden. Det er kun de
røde, der har fattet dyrets interesse. *s*

Tina
--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Leyna

Dato : 09-09-03 23:54

On Tue, 9 Sep 2003 21:27:07 +0200, "Tina" <misstinadk@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>kigget på fra alle vinkler, og drønet rundt i lejligheden. Det er kun de
>røde, der har fattet dyrets interesse. *s*

Sådan er det også med Mini, men hun leger altså ikke med dem, men
slikker dem i sig. Det kan godt tage meget, meget lang tid. Men det er
KUN de røde der har interesse. Mærkeligt, ikk'?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Tina

Dato : 10-09-03 00:11

Leyna wrote:
> [...]

> slikker dem i sig. Det kan godt tage meget, meget lang tid. Men det er
> KUN de røde der har interesse. Mærkeligt, ikk'?

Jo, det er mystisk. Alt andet rødt herhjemme har ingen interesse. Kun røde
vingummier, der er vildt spændende. Der må være noget i dem, der ikke er i
de andre vingummier.

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : anja rasmussen

Dato : 10-09-03 07:59

> [...]
> kigget på fra alle vinkler, og drønet rundt i lejligheden. Det er kun de
> røde, der har fattet dyrets interesse. *s*

Her synes vore ene hunkat, at hun skal smage alt havd mor spiser, med
det resultat hun spiser stort set alt....undtagen appelsin....det bedste
hun ved er peanuts og bonbon-bolcher!!!!

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 09-09-03 23:52

On Tue, 9 Sep 2003 20:50:19 +0200, Miver og Mulle's mor Heidi
<zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:

>Ja, det er altså Mulle's foretrukne legetøj for tiden...lakridsæg.
>Her køber jeg mig fattig i fikst legetøj, og hvad vælger ham?
>Haribo lakridsæg :o

Sikke dog en "underlig" kat!
Mini kan godt lide vingummi, men det skal være de røde og de bliver
altså spist... Det vil sige, hvis mor holder dem så man kan slikke dem
i sig, for tænderne gider man altså ikke bruge.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Mette Schmidt

Dato : 10-09-03 00:40

On Tue, 9 Sep 2003 20:50:19 +0200
Miver og Mulle's mor Heidi <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:
> Haribo lakridsæg :o

ah!, jamen så må jeg lige kommentere...
Pogo, min ældste hunkat, har en forkærlighed for alt lakrids...
være det sig lakrids-æg, superpiratos, lakrids-stimorol, lakridsrods-the,
og alt der går over i mentol iøvrigt... hun er mentol-freak...
Jeg får nogenlunde samme reaktion fra hende med mentol-tyggegummi
som med baldrian, hun syntes helt euforisk!

--
Mvh. Mette
ms@monkeyspecies.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-09-03 00:51

In article <20030910014020.0e0bafcd.news@monkeyspecies_NOSPAM.dk>,
Mette Schmidt <news@monkeyspecies_NOSPAM.dk> wrote:

> Jeg får nogenlunde samme reaktion fra hende med mentol-tyggegummi
> som med baldrian, hun syntes helt euforisk!

Udskift menthol med pebermynte, så har du Donna For et par uger
siden gik hun så meget i selvsving over en pakke mentos at hun faktisk
bed mig i armen i bare ekstase! Min blide misse...!

Fra : Pia J

Dato : 10-09-03 07:04

> [...]
> Ja, det er altså Mulle's foretrukne legetøj for tiden...lakridsæg.

> sepcielt spændende i deres øjne...ligesom kattetræet står stort set

Vi var også i Næstved efter et kæmpetræ, og heldigvis synes de godt om det,
Muddi mener dog, hun skal have det for sig selv, hun har bare problemer med
at patruljere både køjen og hulen samtidig....

Ellers prøv med bordtennisbolde, de er sjove at baske rundt med, man kan få
nogen kulørte, hvis ikke de synes om hvidt...

:Pia

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-09-03 12:16

"Miver og Mulle's mor Heidi" <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse news:3f5e20eb1bdb6@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> [...]
> ikke gulvtæpper på, så de kan virkelig trille...
> Ak ja, så kan jeg så selv lege med det fine Eunanuba-telt, som jeg fik

"Heidi lå i telt og Mulle trilled' Haribo"

Undskyld, kunne ikke dy mig *GG*

mvh Eva

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-09-03 18:06

In article <3f5f06b8$0$29940$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Eva
Schmidt <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote:

> "Heidi lå i telt og Mulle trilled' Haribo"
>
> Undskyld, kunne ikke dy mig *GG*

*Fniis* ))

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 12-09-03 21:43

<klip>
"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

"Heidi lå i telt og Mulle trilled' Haribo"

Undskyld, kunne ikke dy mig *GG*
mvh Eva
</klip>

*G*...det er iååården, og så passer den endda på melodien :o
--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk