Frotté-hårelastikker
Fra : maz

Dato : 09-09-03 18:17

Hej

Nogen der ved hvor man kan købe de der tykke frotté hårelastikker rimeligt
billigt ? De koster ca. 20 kr pr. styk i Matas, og jeg har ikke kunnet finde
dem billigere andre steder.

Problemet er at Zeus gennemgnasker og gennemsavler *alle* mine elastikker,
og det er altså liiiiidt dyrt i længden. De bliver fuldstændigt
gennemhullede og tilsnaskede, og jeg glemmer ret tit at gemme dem væk...og
han *elsker* at gnaske i dem - helst de *heeeeeelt* nye - de er bedst...

Maria (som på ½ år har "mistet" 8 NYE elastikker *suk*)

Fra : Tina

Dato : 09-09-03 20:22

maz wrote:
> [...]
> fuldstændigt gennemhullede og tilsnaskede, og jeg glemmer ret tit at
> gemme dem væk...og han *elsker* at gnaske i dem - helst de

Hvor i landet bor du?

Min Mis er også vild med dem. De bliver apporteret i en uendelighed, kastet
rundt med, druknet i vandskålen og efterfølgende gemt i sengen eller sofaen.

Når du skriver 20 kr, er det så for én, eller er det for et kort med flere
på? Jeg har ikke lige styr på, hvilke størrelse du snakker om.
Mis gnasker ikke i dem, så dem til 10 kr. for 60 stk. i en 10-kronersbiks er
ganske fremragende til hans fornøjelse.

Tina
--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Pia J

Dato : 10-09-03 07:49

"Tina" <misstinadk@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Jeg har ikke fundet billige elastikker (nu foretrækker jeg så også de store
i velour - de er åbenbart udgået til fordel for en masse tingeltangel med
frynser og blonder)

Men en ide kunne da være med en lille knage, krog el. lign. til dine
elastikker, altid vænne dig til at hænge dem der i kattefri højde og købe de
der billige til katten - du kan jo altid bruge dem et par gange først, hvis
de er bedre når de dufter af mor.

:Pia

Fra : anja rasmussen

Dato : 10-09-03 07:56

> [...]
> på? Jeg har ikke lige styr på, hvilke størrelse du snakker om.
> Mis gnasker ikke i dem, så dem til 10 kr. for 60 stk. i en 10-kronersbiks er

Kig i Bilka...jeg kan ikke lilge huske hvad de koster...det kommer også
an på størrelse.....(arbejder i parfumen i Bilka-Odense)

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar