Hvordan unlockes en Siemens S55?
Fra : KO

Dato : 09-09-03 18:01

Hvordan unlocker man sin Siemens S55?

Har datakabel, og et program kaldet "freesiemens" som skulle kunne unlocke
langt de fleste Siemens mobiltelefoner. Men via dette program kan jeg slet
ikke komme i kontakt med min mobil :(

--
Slet SPAAM i e-mail ved svar

Fra : schermer

Dato : 17-10-03 20:05

Du skal have et Uoriginalt datakabel for at bruge freeSiemens.exe du kan
købe det hos [W].cellshoppen.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin

Dato : 20-10-03 12:46

Et orginal USB kabel kan også benyttes.

Venligst Martin

Fra : Anders Petersen

Dato : 22-10-03 12:36

Hvor kan man finde det såkaldte "freesiemens.exe" program henne? Jeg har
ledt på diverse download managers men uden held.

Fra : Martin

Dato : 23-10-03 08:14

Prøv her http://www.mrj.dk/a55_freia_st.exe (Jeg lader det ligge
ugen ud.)