yelp
Fra : Thomas Bertelsen

Dato : 09-09-03 17:55

Hejsa
Jeg har følgende problem: Når jeg har surfet et par minutter så dukker der
en windows meddelelse op hvori der står at computeren lukke om 60 sek. -
skynd dig at gemme alt det du er i gang med. Det nævnes i beskeden at
RPC(remote procedure call) sluttede uventet...
Er der nogen der har prøvet noget lignende og i så fald hvad har i gjort ved
problemet????
Jeg har modem (ældre lasat model)
Mine specs er som følger...

CPU: AMD Athlon XP 2200+
CPU-KOELER: cpu-køler Socket A til 2600+/2133Mhz
BUNDKORT: ASRock K7VT2 Socket A
DVD-DREV: 16/48 LiteOn DVD
DISKETTE-DREV: Diskettedrev 3.5
GRAFIKKORT: Color Pro GF FX5200 128 MB m/tv-out
HARDDISK-IDE: 60 GB Excelstor 7200RPM
HOEJTALER: La Mer 120 - 120Watt
KABINET: Miditower Magnus SORT
MUS: Cycon Mouse m/Scroll Grå PS2
NETVAERK: 10/100Mbit Net (Onboard)
LYDKORT: 16Bit Lydkort (Onboard)
RAM-DDR-184PINS: 512 MB DDR 184 Pins PC2700

Håber i kan hjælpe

Thomas

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-09-03 18:03

On Tue, 9 Sep 2003 18:55:17 +0200, Thomas Bertelsen wrote:

> Jeg har følgende problem: Når jeg har surfet et par minutter så dukker der
> en windows meddelelse op hvori der står at computeren lukke om 60 sek. -

Du er vist kommet lidt på afveje. Dit spørgsmål hører da vist til i
Windows-gruppen, så der er sat FUT til.

Det kunne vist også have noget at gøre med Blaster virusen (?) Prøv lige at
scanne PC'en med en opdateret virusscanner.

--
Lars

Fra : Henning

Dato : 09-09-03 20:18

<thomas@division.dk> wrote:

> [...]
>skynd dig at gemme alt det du er i gang med. Det nævnes i beskeden at
>RPC(remote procedure call) sluttede uventet...

Blaster-virus, har din virusscanner ikke fanget den?
http://www.microsoft.com/danmark/security/blaster.asp

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Thomas Bertelsen

Dato : 10-09-03 09:45

Hejsa - tak for svarene - det er selvfølgelig det i siger det er!

Mange tak for hjælpen.