Visitkortmodellen
Fra : Stefan Garvig

Dato : 09-09-03 16:54

Jeg er ved at lave en site, hvor man i venstreside af skærmen har en
indtastningsformular og i højre side af skærmen skal have resultatet, dvs.
indholdet af formularfelterne som formateret tekst og grafisk placeret
korrekt f.eks. i en tabel. Jeg har set dette praktiseret på en site, hvor
man kunne lave sit eget visitkort. Jeg skal godt nok lave noget andet, men
jeg efterspørger
principperne for at lave en sådan site.

Indtastningsformularen i min venstre side er ikke noget problem, men hvordan
laver jeg højre side? (Resultatdelen), således at både
indtastningsformularen og resultatet vises i et og samme dokument?

Siden skal helst kunne afvikles på klienten for bl.a. ikke at belaste
forbindelsen til serveren, så JavaScript er oplagt. Men er der andre
muligheder?

Har nogen et bud på, hvordan ovenstående kan gennemføres - eller har i
kodeeksempler på ovenstående funktionalitet?

Venligst

Stefan Garvig

For direct reply only:
Remove GED in the email address