Telia Autologon 0.9
Fra : Svend

Dato : 09-09-03 13:10

Hej alle

Jeg vil gerne gøre opmærksom på at der ikke længere er adgang til
http://jorgensen.ch, istedet skal man benytte sig af
http://bq--abupq43u.mltbd.net eller http://høst.net.

Jeg har også lavet et forum man kan benytte sig af hvis man har problemmer.

Med Venlig Hilsen
--
Svend

Fra : TBC

Dato : 10-09-03 11:39

"Svend" <2@lazy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://bq--abupq43u.mltbd.net eller http://høst.net.
>
> Jeg har også lavet et forum man kan benytte sig af hvis man har

Mange mange mange (! ! !) tak for det, jeg har søgt det med lys og lygte
siden min forrige formartering.

Desværre kan jeg tilsyneladende ikke få denne version til at virke. Jeg får
"ping reply error", så jeg er nødt til at nøjes med Cable Connect, hvilket
er pisse irriterende idet man ikke kan sætte cable connect op til at lade
være med at logge af igen ved auto mode.

TBC

Fra : Svend

Dato : 11-09-03 07:47

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
> [...]
> er pisse irriterende idet man ikke kan sætte cable connect op til at lade
> være med at logge af igen ved auto mode.

Hvis du stiller spørgsmålet i forum'et, får du både svar og løsning, kan du
sige nej til det ?

--
Svend

Fra : Svend

Dato : 24-10-03 07:01

> [...]
> er pisse irriterende idet man ikke kan sætte cable connect op til at lade
> være med at logge af igen ved auto mode.

Hvis du henter den sidste version på http://høst.net har du mulighed for at
ignorere ping fejl.

--
Svend

Fra : TBC

Dato : 18-11-03 14:56

> Hvis du henter den sidste version på http://høst.net har du mulighed for
at
> ignorere ping fejl.

Er gjort for længst

Man bliver jo helt afhængig af skidtet, også 2 af mine andre venner med
Telia's kvikke og billige ADSL forbindelse har jeg med deres taknemmelighed
som resultat, fået gjort hooked på og "afhængige" af Autologon'en.

Tak fordi du gider at bruge tid på at behjælpe os med vores faste fix

TBC

Fra : Svend

Dato : 19-11-03 07:54

> [...]
taknemmelighed
> som resultat, fået gjort hooked på og "afhængige" af Autologon'en.

Bare de ikke bliver drevet ud i kriminalitet, det er så sørgeligt at se unge
sunde mennesker gå til spilde.

Jeg tror også at jeg er der henne hvor jeg ikke kan finde på flere ting til
programmet.

--
Svend