Hvilken accelerator
Fra : Olsen

Dato : 09-09-03 12:48

er god at bruge til en ADSL fra TDC ?

--
Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

ikke fjerne nospam

Fra : Calle.

Dato : 09-09-03 13:27

Olsen wrote:
> er god at bruge til en ADSL fra TDC ?

hurtigere båndbrede er nok det bedste, jeg tror ikke der er så meget at
hente i hastighed.
Grunden til at man f.eks brugte downloadaccelerator ved modem, er at man
ikke behøvede starte forfra når forbindelsen røg, det sker jo normalt
ikke ved ADSL
--
Calle

Fra : Sparre

Dato : 09-09-03 16:38

> [...]
> Grunden til at man f.eks brugte downloadaccelerator ved modem, er at man
> ikke behøvede starte forfra når forbindelsen røg, det sker jo normalt

Ja, med DLS er der ikke noget at hente, bruger nu stadig en dl manager,
kunne jo komme til at jokke på klablet...

Kan du huske at det gav lidt med mit gamle 56k modem, ca. 0.75 kB/s men det
var jo også meget den gang, hehe thank God for 1mbit..

--
Sparre

Fra : Jens Petersen

Dato : 09-09-03 17:14

On Tue, 9 Sep 2003 14:27:14 +0200, "Calle." <Calle@fjernjyde.dk>
wrote:

> [...]
>Grunden til at man f.eks brugte downloadaccelerator ved modem, er at man
>ikke behøvede starte forfra når forbindelsen røg, det sker jo normalt

Det kan være en fordel hvis man henter meget fra et langsomt site,
eller et site der har begrænset båndbredden.

Jeg har erfaring med LightningDownload som kan åbne op til 10 kanaler.

http://www.lightningdownload.com/index.shtml

--
Jens

Don't worry! You just sit there, the men in white coats will be here.