VGA-splitter
Fra : Esben

Dato : 09-09-03 11:18

Jeg søger en VGA-splitter, der skal tilsluttes en pc i den ene ende og to
projektorer i den anden ende. Jeg har kigget lidt på Danbit's produkter, men
er i tvivl om hvor godt de fungerer. Er der nogen der har erfaringer med
produkter af denne type?

Alternativet må være en stationær PC med et Matrox G550, men jeg skal helst
bruge en
bærbar pc til formålet.

--
Esben

Fra : Kim Jensen

Dato : 09-09-03 12:48

On Tue, 9 Sep 2003 12:17:33 +0200, "Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote:

>Jeg søger en VGA-splitter, der skal tilsluttes en pc i den ene ende og to
>projektorer i den anden ende. Er der nogen der har erfaringer med
>produkter af denne type?

Jeg har gode erfaringer med disse :

http://www.aten.com.tw/02-p-item.php?id=85

http://www.aten.com.tw/02-p-item.php?id=89

--
Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-09-03 12:05

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> har erfaringer med produkter af denne type?
>
> Alternativet må være en stationær PC med et Matrox G550, men jeg skal

Hvor bor du i henne i DK?

Det er lige før du kunne smutte ned i en shop som Zitech, de bruger jo selv
sådan en til at vise samme billede på 12 forsk. skærme.

--
Bjarke Andersen

Fra : Esben

Dato : 09-09-03 12:37

> "Esben" <sordiahp@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Hvor bor du i henne i DK?

Århus.

> Det er lige før du kunne smutte ned i en shop som Zitech, de bruger jo
selv
> sådan en til at vise samme billede på 12 forsk. skærme.

Jep - men jeg var ikke udførlig nok i min beskrivelse. Jeg skal sådan set
kun kunne vise billede på en projektor ad gangen, og ikke begge på een gang.
Splitterne til 12 skærme vil nok være overkill prismæssigt til formålet. Men
nu har jeg sendt en mail til Zitech og forhørt mig.

--
Esben

Fra : Thore Sorensen

Dato : 09-09-03 15:24

On Tue, 9 Sep 2003 13:37:15 +0200, "Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote:

>"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse

Har sendt dig en mail...har du fået den?

--
Venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952 - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund
Croma 2.0 'ie' 1993 - Pluto 1.2 '60SX' 1997 - Adria 'Unica' 502LH 1996

(fjern 'Z'-erne hvis du mailer direkte)

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 09-09-03 20:24

"Esben" skrev:
> [...]
> Jeg har kigget lidt på Danbit's produkter, men er i
> tvivl om hvor godt de fungerer. Er der nogen der
> har erfaringer med produkter af denne type?

Vi har meget gode erfaringer med Blackbox's produkter - til professionelt
brug. De er lidt pebrede i pris, til gengæld virker de bare.

F.eks. disse splittere:
http://catalog.blackbox.com/BlackBox/Templates/blackbox/itemgroup341guest.asp?param=233&ig_id=341&title=VGA+Video+Splitters&related=

(man køber hos en dansk afdeling: http://www.blackbox.dk)

Mvh, Lars