hvordan skal jeg sige det
Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 09-09-03 10:22

øøøøh ja topic afsløre måske det her er en lille smule ulækkert, men altså
vi har jo fået ny kat og øhm ja adder men der har ikke været afføring i
kattebakken siden han er flyttet ind, jeg har spurgt Mette hver dag om hun
har tømt den for jeg har ikke og ingen af os tømmer den, så lige for 10
minuttter siden kom bisse og ville kæles og Yaks! han lugtede ud af munden
af L*** kan det passe han spiser (tror jeg skal brække mig) fra kattebakken,
hvis katte kan finde på det hvad fanden gør man så, vi ser ikke han gør det
og vi ved at vores hunkat puhaer om natten for jeg vågner når hun er færdig
ved at det stinker og går op og lukker altan døren (det har virket for mig
og afro i et ½ år nu) men som sagt et ret ulækkert emne

Og her går man og tror at katte ville vælge Wiskas !