Myggekanon - Myggeforskrækker
Fra : J. Jensen

Dato : 09-09-03 10:37

Der er så mange myg i luften i denne tid.
En myggekanon - myggeforskrækker er ikke så dårlig endda.
Ved at søge på nettet kan man finde små simple byggesæt , og det er min
erfaring at de virker.
Hvis man er til computer kan man søge efter : anti mal202 , så kan man
downloade et program
der kan køre på computeren.

Fra : Mick FTW

Dato : 15-09-03 17:01

Det er ikke såadan at du har rt link til anti mal202 ? For jeg kan ikke
finde det..
Mvh

Mick

Fra : Annika Pedersen

Dato : 15-09-03 17:47

"Mick FTW" <ftw@worldonline.dk> wrote in news:3f65e264$0$32494
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Det er ikke såadan at du har rt link til anti mal202 ? For jeg kan ikke
> [...]

google.com er din ven - søg efter "Antimal 2002" istedet for - eller blot
Antimal :)
Selv prøvede jeg det sidste sommer i meget kort tid

--
Annika P

Fra : Mick FTW

Dato : 15-09-03 19:08

Tak Annika
Må se om det virker, er ved at blive suget tom for blod for tiden.
Mvh
Mick