V: Computersystem
Fra : [8000] Lasse Ramsgaa~

Dato : 09-09-03 09:14

Hvad mener I jeg kan få for følgende konfiguration og tror I det ville være
en fordel at sælge delene separat for derved at få presset flere penge ud af
det?

ABIT KT7RAID
1300 MHz AMD Duron
Silverado CPU køler, gamle model
Noise control meditower
Creative SB Audigy
Plextor 24/10/40A
LiteOn DVD drev
160 GB Maxtor fluid
Ti4200 64 MB
1024 MB RAM
AOC 9Glrs 19" skærm
Netkort

Håber der er nogen der lige gider at bruge 2 min på en vurdering

På forhånd tak

Lasse Ramsgaard, Århus

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-03 09:59

"[8000] Lasse Ramsgaard" <ramsgaard@hotmail.com> wrote in message
> [...]
være
> en fordel at sælge delene separat for derved at få presset flere penge ud

Det skal jeg ikke kunne sige, men prøv at spørge i dk.marked.privat.edb.pc
hvor den slags handles og sandynligheden for at få reel vurdering (og måske
endda en køber) er større.

Jeg tror du vil få mere for delene enkeltvis, og kan i hvert fald love dig,
at med mindre du nærmest forærer din computer væk, så vil det også gå MEGET
hurtigere at sælge delene, end den samlede maskine. Grunden er naturligvis,
at det er nemmere at finde en, der har lyst til at udvide sin computer med
en eller flere af delene fra din, end en, der har lyst til at købe din
computer - især med den langsomme AMD-processor.

Mvh, Ulrik