Jeg er glad!!
Fra : Kale Kop

Dato : 09-09-03 08:06

Når man læser om alle problemer med Tele2 internet er jeg glad for, at
jeg beholdt min adsl hos Cybercity.

Fra : .Kody

Dato : 09-09-03 08:15

"Kale Kop" <Fietser@email.no> skrev i en meddelelse
> Når man læser om alle problemer med Tele2 internet er jeg glad for, at
> jeg beholdt min adsl hos Cybercity.

Enig.
Nu har jeg haft adsl hos CC i 2 år, der har aldrig været problemer, fik
opgraderet fra 384 til 512 uden at det koster mere, så hvorfor skifte ?

..Kody

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 09-09-03 09:00

".Kody" <mgs@email.dk> skrev i en meddelelse news:bjjula$dta$1@sunsite.dk...
:
[...]

Øhm, here we go again, åbenbart... tillykke!

/Benjamin

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 09-09-03 11:19

"Kale Kop" <Fietser@email.no> skrev i en meddelelse
> Når man læser om alle problemer med Tele2 internet er jeg glad for, at
> jeg beholdt min adsl hos Cybercity.

Det kan jeg godt forstå

VH
Peter

Fra : Jan.Kristensen

Dato : 10-09-03 20:10

Det er jeg ikke, jeg er blevet så tosset på Tele2 - jeg har ventet snart i 5
måneder, og har fårt at vide at jeg skal tilmelde mig igen ( og måske vente
næsten 5 måneder igen ). De fik så at vide at de kan rende mig i r.....

Jeg har nu tilmeldt Cyber city. så må vi se hvor sjovt det bliver
Men det er rart at høre at det går godt der.

Jan

Fra : AF

Dato : 12-09-03 00:48

Kale Kop Fietser@email.no skrev dette:

> Når man læser om alle problemer med Tele2 internet er jeg glad for,
at
> jeg beholdt min adsl hos Cybercity.

Selv om jeg har hørt al den dårlige omtale af Tele2adsl er jeg stadig
glad for at jeg ikke er blevet hos Tiscali! de er endnu længere om at
svare end Tele2 er det. Og Tiscali kan i al fald ikke finde ud af
sende korrekte fakturaer. Tror ikke at jeg har fået mere end blot én
enkelt korrekt faktura fra Tiscali

Og det burda da ikke være særligt indviklet at skrive en faktura for
en adslforbindelse, når der ikke er ændringer i abonnementet!

Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
--
http://www.synnejysk.dk/
http://www.synnejyskambassade.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-03 02:16

"AF" <AP14412552@hotmail.com> skrev :

>Selv om jeg har hørt al den dårlige omtale af Tele2adsl er jeg stadig
>glad for at jeg ikke er blevet hos Tiscali!

Hvor er du så?
Det indlæg, jeg svarer på er da postet gennem Tiscali...
--
Knud

Fra : AF

Dato : 14-09-03 23:38

Knud Gert Ellentoft knudgert@mail.tele.dk skrev dette:

> Hvor er du så?
> Det indlæg, jeg svarer på er da postet gennem Tiscali...

Ja, det er postet gennem Tiscali. Og jeg forventer at jeg nok bliver
konverteret en af de nærmeste dage, samt at min tiscali-linie bliver
endeligt kappet i løbet af den 15 denne måned.

Ikke nok med at Tiscali ikke kunde finde ud af at min linie var
opsagt, de kunne heller ikke finde ud af hvilken dato den skulle
kappes, hvorfor den blev kappet 14 dage for tidligt. Efter lang
ventetid i support, og derefter en lang samtale med support blev vi
enige om at linien, der jo var blevet kappet 14 dage for tidligt,
skulle forblive kappet.

Stor var min undren da den 2 dage efter igen kørte som om intet var
hændt, og jeg er derfor spændt på om den nu også bliver kappet igen
her i løbet af det næste døgns tid.