Missen med den grønne næse
Fra : Stina Hofmann

Dato : 08-09-03 21:50

Så er Tello blevet et helt halvt år gammel og når man nu er så gammel,
så skal man sørme da kastreres. Onde mor!

Vi har oplevet at Anakin har trukket sig en smule fra Tello de sidste
uger, så jeg gætter på at han er blevet kønsmoden og at Anakin måske
er lidt usikker overfor den forandring. For os er det jo dejligt, for
det betyder at Anakin vil være endnu mere ved os, men vores lille flok
skal helst blive ved med at have Anakin i toppen, så nu var det på
tide.

Så Tello røg afsted i dag og kom hjem - lidt omtumlet og meget stærkt
savnet.

Når man nu alligevel ligger der og er bedøvet, kan man være heldig at
få 2 grønne ører, så dem havde han også med hjem. Til så absolut stor
moro for Anakin, der mener at de der ører da skal vaskes. Så det
bliver de. Hele tiden!

Så nu har jeg en kat med grønne ører og en kat med grøn næse! De ser
ret åndsvage ud, begge to Det er en dag som i dag jeg virkelig
savner mit digitale kamera.

Nå, men det var ham den søde der fik lov at aflevere kræet hos
dyrlægen, da jeg havde et møde, og han er jo ikke så vant til at omgås
dyrlæger. Han havde fået strenge instrukser om 10.000 ting han skulle
spørge om og han huskede cirka halvdelen. Af den halvdel har han så
glemt svarene på cirka en tredjedel
Bedre blev det ikke da dyrlægen vejede kræet. Han vejer 4 kilo!
Dyrlægen bemærkede at han var i god form, men at hun var lidt nervøs
for om han kunne få tendens til katratmave, for han virkede kraftig,
så under alle omstændigheder måtte vi hellere stoppe med
killingefoderet nu.

Så den stakkel, der har valgt at være manden i mit liv, var meget
forvirret og fortørnet, for han kunne jo så meddele dyrlægen at vi
aldrig har været i stand til at få en eneste bid killingefoder proppet
i katten Hmm.

Alt i alt en begivenhedsrig dag for alle her, især den lille der efter
et par timers søvn fiser rundt som om han aldrig har været bedøvet.
Han var kun hjemme i en time før han moslede op ad trappen til 1. sal.

Mvh
Stina og drengene - der forhåbentligt hurtigt finder tilbage i
flokrammerne, nu hvor Anakin har en at være Mor for

Fra : Dorthe Koch

Dato : 09-09-03 04:21

> [...]
> få 2 grønne ører, så dem havde han også med hjem. Til så absolut stor
> moro for Anakin, der mener at de der ører da skal vaskes. Så det

Øhhh....grønne ører ? Hvaffor grønne ører ? Er det sværte fra en
øretatovering eller noget øremidebehandling ? Man bli'r jo nødt til at
spørge, ellers bli'r man jo ikke klogere.

>efter et par timers søvn fiser rundt som om han aldrig har været bedøvet.

Ahhh, dejligt at høre, han er godt på vej til at være på toppen.

Med venlig hilsen
Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 09-09-03 08:52

"Dorthe Koch" <d.kKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> spørge, ellers bli'r man jo ikke klogere.

> Ahhh, dejligt at høre, han er godt på vej til at være på toppen.

Ja, grønne ører er fra øretatoveringen. Ørerne bliver tatoveret og så smører
dyrlægerne ørerne ind, så det trænger ned i tatoveringen. Det mest
irriterende er, at det grønne de smører på falder af i klumper, man må ikke
selv begynde at tage det af, og det er ikke til at få af gulvtæpperne. Nogle
dyrlæger bruger også sort.
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-09-03 22:46

In article <45qplv4g0b3io3rab7gcaj9e8lchelq442@news.cybercity.dk>,
Stina Hofmann <spam@detteerIKKEengyldigURL.dk> wrote:

> Så nu har jeg en kat med grønne ører og en kat med grøn næse! De ser
> ret åndsvage ud, begge to Det er en dag som i dag jeg virkelig
> savner mit digitale kamera.

He he... nu fejler min fantasi ikke noget kan glimrende se det for
mig )
Men det kunne bestemt ha' været sjovt at se i virkeligheden.
Tak for en fin beretning