unlock af 3510i og TDC pludselige probleme~
Fra : Morten Dall

Dato : 09-09-03 00:18

Hej, jeg har en kolega der har købt en Nokie 3510i som han spurte om jeg
ikke kunne låse op, det mente jeg jo ikke skulle være noget problem da den
var låst til TDC, og jeg for andre på arbejdet har låst TDC mobiler op,
menne den kunne jeg ikke, er der noget med at TDC er begyndt at låse på en
anden måde ?

mvh Morten

Fra : helloo.dk

Dato : 09-09-03 11:57

"Morten Dall" <mrdall@knus.dk-slet-alt-efter-dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> menne den kunne jeg ikke, er der noget med at TDC er begyndt at låse på en

Har du prøvet www.helloo.dk under Gratis Unlock??
Der får du blot den rigtige kode til telefonen...
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Gratisunlock.dk - Je~

Dato : 09-09-03 12:15

> menne den kunne jeg ikke, er der noget med at TDC er begyndt at låse på en
anden måde ?

Jo, det er begyndt at låse deres telefoner til nettet, men det er nu intet
problem, at bruge unlock koder på deres telefoner.

Mvh

Jesper B. Jensen
*************
www.gratisunlock.dk - Danmarks hurtigste, kan udregne 8.2millioner
oplåsningskoder i døgnet.

Fra : Morten Dall

Dato : 09-09-03 14:31

"Gratisunlock.dk - Jesper Jensen" <postmaster@gratisunlock.dk> skrev i en
meddelelse news:1Di7b.69328$Kb2.3116554@news010.worldonline.dk...
> anden måde ?
>
> Jo, det er begyndt at låse deres telefoner til nettet, men det er nu intet
> problem, at bruge unlock koder på deres telefoner.

nej det er det vel ikke bortset fra at det program jeg brugte til at udregne
den med gav en forkert kode nu hvor de er begyndt at låse til nettet, er der
ikke et opdateret program man kan bruge ?

mvh Morten Dall