Boot manager i XP finder ikke Mandrake
Fra : /Ole

Dato : 08-09-03 20:37

½øjs@

Jeg havde først win98 og fik derefter Mandrake 9.1 og det kørte jo fint
sammen.
Så installerede jeg XP Pro, og har beholdt alle 3, men nu kan jeg ikke se
Mandrake nu.

Jeg ved godt, det måske lige falder lidt uden for Unix, men i windows
gruppen kan de ikke hjælpe.

/Ole

Fra : Claus Larsen

Dato : 09-09-03 09:28

/Ole skrev:
> [...]
> Mandrake nu.
>
> Jeg ved godt, det måske lige falder lidt uden for Unix, men i windows

Det skulle ikke forbavse mig om ikke bare du kan putte mandrake i
cdrommen og lave en opgrade eller repair eller lignende. Så tilbyder den
sikkert at opdatere grub, så skulle det hele virke bagefter.

Det tror jeg ihvertfald.

Hilsen Claus