Re: Tele2 hastighed ? Tillægsspørgsmål
Fra : someone@somedomain.c~

Dato : 08-09-03 20:32

Hej jeg har selv undret mig over det.
Men har konstateret at selve forbindelsen kører 2Mb (har 512k) så derfor vil centralen stå og "throttle" din linie.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-09-03 21:26

<someone@somedomain.com.invalid> wrote in message

> Hej jeg har selv undret mig over det.
> Men har konstateret at selve forbindelsen kører 2Mb (har 512k) så derfor
vil centralen stå og "throttle" din linie.

Øhhhhh, hvad er din reference til dette indlæg?

Fra : Ronni

Dato : 08-09-03 21:30

> Øhhhhh, hvad er din reference til dette indlæg?

Jeg tror det er mit indlæg længere nede.

/Ronni
NB! Fjern PINGVINEN ved mail

Fra : Ronni

Dato : 08-09-03 22:44

> Hej jeg har selv undret mig over det.
> Men har konstateret at selve forbindelsen kører 2Mb (har 512k) så derfor
vil centralen stå og "throttle" din linie.

Hvordan har du konstateret det ?
Og hvis min linie reelt kører 2 mBit, hvorfor ligger jeg så så lavt i
download ?

Jeg kan ikke få det til at passe ind.

/Ronni