Brugt ISDN Router
Fra : Ole Nielsen

Dato : 08-09-03 20:15

Hvad skal man købe hvis man skal have en billig brugt ISDN router evt. med
HUB?

Mvh
Ole

Fra : jens

Dato : 08-09-03 21:11

"Ole Nielsen" <karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal man købe hvis man skal have en billig brugt ISDN router evt. med
> HUB?

Zyxel Omninet plus til serielporten

http://www.zyxel.dk/product/product_image.php?image_id=30

Se flere på www.zyxel.dk

Mvh Jens

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 08-09-03 21:32

On Mon, 8 Sep 2003 22:10:33 +0200, "jens" <mkg@jellingnet.dk>
wrote:

> Zyxel Omninet plus til serielporten

Hmm, nu spurgte han jo til en router, og Omninet+ er et ISDN
'modem' (AKA 'en ISDN terminal-adapter').

> Se flere på www.zyxel.dk

Prestige-serien er routere.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-09-03 21:34

"jens" <mkg@jellingnet.dk> wrote in message

med

> Zyxel Omninet plus til serielporten

Det er jo en ikke en router vel...

Hvis man skal have en ISDN router. Er det vel at vælge den der passer til
ens behov... Ved at høre fx i markedsgruppen for at høre hvad folk har...
Der er sikkert en masse routere med hub´s som folk vil af med..

ZyXEL Prestige serien, er der nok mange af derude

Fra : jens

Dato : 08-09-03 21:41

> Det er jo en ikke en router vel...

Telefonrouter ?
Nej, det gik vist lidt for hurtigt der, men jeg sad lige med sådan
en........

> [...]
> Der er sikkert en masse routere med hub´s som folk vil af med..
>
> ZyXEL Prestige serien, er der nok mange af derude

Sikkert, men ikke nok, de er dyre...........

Mvh Jens

Fra : Hans

Dato : 08-09-03 22:11

Ole Nielsen wrote:
> Hvad skal man købe hvis man skal have en billig brugt ISDN router
> evt. med HUB?

ZyXEL Prestige 100IH opfylder de behov du søger, men der sælges nok flere
uden hub. Jeg købte en brugt Prestige 100 for 200 kr. for ca. 1 år siden, så
prøv og søge efter den model på brugtmarkedet.

Den har ikke vis nummer på POTS-udgangene, så derfor er den ikke så
attraktiv.

/ Hans

Fra : ab

Dato : 09-09-03 11:30

Du skal købe en Prestige-480 - jeg har nemlig en sådan

Den kostede i sin tid "en halv bondegård", så det ....

ab

Fra : anders majland

Dato : 09-09-03 16:33

> ZyXEL Prestige 100IH

Og der er det vigtigt med IH - Den der bare hedder 100 har ikke hub
indbygget (men ellers er den da også et godt bud på "pro" udstyr)

Men hvis du har brug for at køre ipsec igennem (vpn) så skal du
formodenligt op i en prestige 202 - Sådan en har jeg og den er ikke til
salg ....

Men zyxel er ikke noget dårligt valg og du kan sammeligne de enkelte
modeller på www.zyxel.dk

/A

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-09-03 22:24

On Tue, 9 Sep 2003 17:32:35 +0200, "anders majland"
<andersDOTmajland@jyde.dk> wrote:

> Og der er det vigtigt med IH - Den der bare hedder 100 har ikke hub
> indbygget (men ellers er den da også et godt bud på "pro" udstyr)

Synes du? Jeg synes ikke, der er ret meget "pro" over ZyXEL-
udstyr generelt, eller Prestige 100 specifikt. Jeg synes, til
gengæld, der er en hel del SOHO over det (og mere HO end SO).

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/