Kvalitetsprinter til labels på ruller
Fra : John Jessen

Dato : 08-09-03 20:17

Hej,

Jeg står og skal bruge en kvalitetsprinter til labels på ruller, men har
ikke haft held til at finde en printer der du'r. Er der noget med at man
skal bruge Thermal InkJet ? Mine labels skal sættes på emner som håndteres
meget, og derved udsættes for snavsede fingre og "gnubberi". Labels får jeg
på ruller med 1.000 fortrykte labels i format 48 x 138 mm.

På forhånd tak for hjælpen, gerne med oplysning om fabrikat/model.

Mvh
John

Fra : Bo G. Christensen

Dato : 12-09-03 13:32

Jeg kan kun tilslutte mig Jørgen L.

Thermal-transfer er det eneste som holder til den slags som du beskriver.

Avery laver nogle printer som netop er beregnet til det, men de er sikkert
svine-dyre, men de fungerer til gengælde med labels på ruller, uden
problemer.

Best regards !

Bo

Fra : Jørgen L

Dato : 08-09-03 23:44

"John Jessen" <John_Jessen2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal bruge Thermal InkJet ? Mine labels skal sættes på emner som håndteres
Vi bruger thermal overført fra en rulle, det er ikke blæk men en bærebane af
plastik med dette sorte på, det smitter ikke af ved berøring
Det er GMP godkendt inden for medisinal industrien.

> [...]
> på ruller med 1.000 fortrykte labels i format 48 x 138 mm.
>
> På forhånd tak for hjælpen, gerne med oplysning om fabrikat/model.
Jeg mener at printeren er en Zebra printer, men jeg skal se om jeg kan finde
ud af lidt mere i morgen aften på arbejdet.

> Mvh
> John

Hilsen Jørgen