MySQL: filmtabel
Fra : Søren

Dato : 08-09-03 19:48

Jeg skal have opbygget en database i MySQL over mine film. Databasen
skal indeholde info om hvornår filmen er taget, filmtype (Ilford, Agfa,
Fuji), samt de enkelte motiver på billederne. Et motiv kan forekomme på
flere film. Jeg vil gerne kunne lave en søgning i databasen så jeg

1) får oversigt over på hvilke fil et bestemt motiv er
2) får oversigt over motiver (billeder) på hver enkelt film

På sigt vil jeg udvide til at indsætte placering af motiv som jeg vil
lægge i en mappe og hente frem v. hj. a. PHP.

Jeg søger jeres hjælp til hvordan jeg hensigtsmæssigt kan opbygge
tabellerne/tabellen i MySQL.

/Søren