Ups?
Fra : Ukendt

Dato : 08-09-03 18:23

Hehe, jeg ved slet ikke hvordan jeg skal starte dette indlæg.
Jeg må bare skrive det her..

Jeg ringede til Tele2ADSL kundeservice omkring kl 17:00 da min linje skulle
virke idag inden kl 16:00 men gjorde det ikke.

Efter en halv time fik jeg en Dennis i røret der testede min linje og sagde
at den skulle fejlmeldeles. Jeg blev stillet om til Teknisk support.

Jeg får at vide, at det nok vil tage en halv time eller lidt mere at komme
igennem igen, fint med mig.
Ligger mig over i sofaen med telefonen på øret.

Kl 19:12 vågner jeg med en dut-tone i øret. Shit, faldt i søvn..
Prøver at ringe op igen, men får nu en 'lagt på tone' hver gang jeg vil
snakke med Teknisk support eller kundeservice, så de har sikkert spærret for
mit telefon nummer, da de troede det var telefon fis.

Jeg kan ikke engang selv lade vær med at grine...

Lidt træls deres kundeservice har så tralvt, men jeg tager det med et smil
på læben. Er jo min egen skyld.
Dog lidt mærkeligt de spærer for mit nummer. Hvem venter i over en time for
at lave telefonfis med et ikke gratis nummer?? Hahhaa..

Jo jo,, jeg må prøve i morgen igen :)

Et godt råd; Drik masser af kaffe imens I venter, og lig jer ikke ned

Mvh
Stig - Der føler sig godt dum :)

--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Jens Petersen

Dato : 08-09-03 18:50

On Mon, 8 Sep 2003 19:23:18 +0200, "FB" <.> wrote:

> [...]
>Dog lidt mærkeligt de spærer for mit nummer. Hvem venter i over en time for
>at lave telefonfis med et ikke gratis nummer?? Hahhaa..

De går vej hjem klokken 18:00

--
Jens

Tip of the day: Never fry bacon when you're naked!

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-03 00:06

"Jens Petersen" <jp@c.dk> wrote in message
> On Mon, 8 Sep 2003 19:23:18 +0200, "FB" <.> wrote:
> De går vej hjem klokken 18:00

Er du sikker? Der står man kan kontakte kundeservice frem til kl 20:00 i
hverdage.

Øv, morede mig ellers lige så godt over mig selv :)

mvh
FB

Fra : Jens Petersen

Dato : 09-09-03 17:26

On Tue, 9 Sep 2003 01:06:21 +0200, "FB" <.> wrote:

>Er du sikker? Der står man kan kontakte kundeservice frem til kl 20:00 i
>hverdage.

Med "vej" mente jeg selvfølgelig "vel", en anden mulighed er at
servicemedarbejderen også faldt i søvn med røret i hånden.

>Øv, morede mig ellers lige så godt over mig selv :)

Det gjorde jeg også

--
Jens

If tennis elbow is painful, imagine suffering with tennis balls.

Fra : Jochke

Dato : 09-09-03 06:17

FB wrote:
> Et godt råd; Drik masser af kaffe imens I venter, og lig jer ikke ned

Hehe... Er det så kedeligt ventemusik Tele2 har investeret i? :)

/Jochke

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-09-03 16:38

"FB" <.> wrote in message

> [...]
for
> mit telefon nummer, da de troede det var telefon fis.

Hvad var klokken da du blev stillet videre?

Jeg har lige prøvet at få fat i teknisk Support.... og da jeg havde ventet
omkring 85 menutter. Blev forbindelsen pludselig afbrudt med duttone... Jeg
prøvede så lige at ringe op igen.. Nu sagde de at ventetiden kan være over
30minutter. Vent venligt i køen... Ja tak...... enten er deres telefonsystem
skod, eller afbrød de samtalen da de skulle intale at ventetiden er over 30
minutter.

Nu har man så brugt ca. 20 kroner fra en fastnet telefon til at ringe til
dem.. og så bliver man bare smidt af... og jeg holdte mig altså vågen.
Selvom jeg lagde mig på sengen

Nu har jeg bare fået ventemusik og vent venligt på hjernen.

Fra : The Tulip

Dato : 11-09-03 21:24

> Nu har man så brugt ca. 20 kroner fra en fastnet telefon til at ringe til
> dem.. og så bliver man bare smidt af...

De har faktisk også et gratis nummer til samme service .. den står vist i
din velkomstmappe ..

> og jeg holdte mig altså vågen.
> Selvom jeg lagde mig på sengen

Hehe .. selvom det virkede lidt useriøst da jeg købte min trådløse telefon
.., pressede jeg alligelvel sælgeren ., som altså ikke ville give så meget
rabat som jeg ville have, til at give mig et headsæt med .. .. kanon
investering . idag hvor jeg har ventet på Tele2 kundeservice .,( gratis
Nummer ) har jeg både nået at koble taghætte til min emhætte .. Vande
blomster ude i haven .. lave strøm på mit loft .. og rodet med computer ...
det er skam effektivitet der vil noget ..

> Nu har jeg bare fået ventemusik og vent venligt på hjernen.

Efter de første 45 min. så hører man slet ikke "Vent Venligst" .. jeg kan
ikke nævne en enkelt melodi jeg hørte .. og hvis du havde sprugt ., så kunne
jeg ikke have fortalt dig hvad damen i røret sagde ..

Men desværre ., efter cirka 60 min fik jeg den klassiske ---Dut dut dut ,,,

~~Frank .,
--
Sarkasme er blot endnu en del af vores kundeservice...