Pc til Tv, kun i sort!
Fra : Michael Andersen

Dato : 08-09-03 18:15

Hej!
Jeg har et problem. Jeg har købt et Dvd kit så jeg kan se DVD m.m. fra min
PC på mit fjernsyn. Jeg har sat det til og det virker, men kun i sort/hvid
og det er lidt træls. Hvad gør jeg forkert? Jeg har sat det til PAL, men det
er åbenbart ikke det! Lyden virker også! Det er et ATI Radeon 128MB 9000
serie, mener jeg!

På forhånd tak for hjælpen!

Michael

Fra : Gismo

Dato : 08-09-03 19:09

Michael Andersen wrote:
> [...]
> sat det til PAL, men det er åbenbart ikke det! Lyden virker også! Det
> er et ATI Radeon 128MB 9000 serie, mener jeg!

Problemet er nok at dit tv ikke understøtter svhs, men kun composite - hvis
du har en adapter med så prøv at brug den

--
Gismo

Fra : Michael Andersen

Dato : 09-09-03 14:43

Der er S-VHS indgang i fronten af mit TV. Men det hjælper ikke!

Fra : Peter Jensen

Dato : 09-09-03 15:17

"Michael Andersen" <michaelnakel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der er S-VHS indgang i fronten af mit TV. Men det hjælper ikke!

Den indgang har sikkert to indstillinger:
Prøv at vælge den 1 gang til - altså
2 tryk på remoten.
--
Peter J

Fra : Michael Andersen

Dato : 09-09-03 17:17

Det har jeg gjort Intet af det virker! Det er træls!

Fra : MA

Dato : 12-09-03 13:45

Havde tilsvarende problem, der blev løst ved at anskaffe en
"Colorfix-adapter til S-video på Scart (composite)", ja det er hvad der står
på pakken. Forhandleren kunne i.ø. oplyse at der dagligt var flere der
oplyste at de kun kunne se sort/hvid, og at alle (han havde kendskab til)
havde fået løst problemet vha nævnte adapter.

Fra : Aksel

Dato : 09-09-03 20:26

> [...]
det
> er åbenbart ikke det! Lyden virker også! Det er et ATI Radeon 128MB 9000

Hvis du har købt et kabelsæt til 48.50 kr. i discountbutikken kan det være
årsagen, de er tit for dårlige.

Hilsen Aksel