Skærm går ud ved 133 mhz?
Fra : Ole G.

Dato : 08-09-03 17:08

Vi er 3 kammerater som alle har dette problem, og det er et problem
som er kommet med tiden. Det er simpelthen så ringe, men skærmen går
ud ved "High Performance" defaults.

Flere oplever at hvis computeren er slukket i 30 minutter, så kan det
måske lykkes at starte op med 133 mhz.

AMD er en strømsluger har jeg hørt, men er der systematisk fejl med
deres computere eller hva? Jeg har lige købt en 400 W strømforsyning
uden at det hjalp (Forværrer det problemet?)

Det er 3 gange AMD computere.

VH
Ole

x.-post dk.e.h og dk.e.h.skærm med FUT til dk.edb.hardware.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-09-03 17:19

Ole G. <no_adress@snotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> deres computere eller hva? Jeg har lige købt en 400 W strømforsyning
> uden at det hjalp (Forværrer det problemet?)

133Mhz hvad?? PCI bussen, FSB, CPU speed???

Du er nødt til at komme med langt flere oplysninger så som størrelsen af
hver maskines PSU, hvilken CPU, hvilket bundkort, hvilken ram.

Hvordan er BIOS indstillet (jeg gætter mig det er der du snakker om High
performance, men gætter kun).

--
Bjarke Andersen

Fra : Ole G.

Dato : 08-09-03 17:41

On Mon, 8 Sep 2003 16:19:08 +0000 (UTC), Bjarke Andersen
<usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

>Ole G. <no_adress@snotmail.com> crashed Echelon writing

>133Mhz hvad?? PCI bussen, FSB, CPU speed???

Bussen.
Den der går at min Palomino 1800(K7T266 Pro2 MSI bundkort) går fra
1533 mhz til 1200 eller deromkring.

>Du er nødt til at komme med langt flere oplysninger så som størrelsen af
>hver maskines PSU, hvilken CPU, hvilket bundkort, hvilken ram.

Tja, men pointen er at de 3 computere er vidt forskellige udover at de
er AMD, så jeg fiskede efter om andre kendte til dette problem med
AMD.

>Hvordan er BIOS indstillet (jeg gætter mig det er der du snakker om High
>performance, men gætter kun).

Bios ændres fra High Perfomance, som vel er alle ting enabled(eller
så godt som) til
BIOS default(som er low end, mange ting slået fra, ingen AGPfastwrite,
som sagt 100 PCI bus)