Ups?
Fra : Ukendt

Dato : 08-09-03 22:55

Hehe, jeg ved slet ikke hvordan jeg skal starte dette indlæg.
Jeg må bare skrive det her..

Jeg ringede til Tele2ADSL kundeservice omkring kl 17:00 da min linje skulle
virke idag inden kl 16:00 men gjorde det ikke.

Efter en halv time fik jeg en Dennis i røret der testede min linje og sagde
at den skulle fejlmeldeles. Jeg blev stillet om til Teknisk support.

Jeg får at vide, at det nok vil tage en halv time eller lidt mere at komme
igennem igen, fint med mig.
Ligger mig over i sofaen med telefonen på øret.

Kl 19:12 vågner jeg med en dut-tone i øret. Shit, faldt i søvn..
Prøver at ringe op igen, men får nu en 'lagt på tone' hver gang jeg vil
snakke med Teknisk support eller kundeservice, så de har sikkert spærret for
mit telefon nummer, da de troede det var telefon fis.

Jeg kan ikke engang selv lade vær med at grine...

Lidt træls deres kundeservice har så tralvt, men jeg tager det med et smil
på læben. Er jo min egen skyld.
Dog lidt mærkeligt de spærer for mit nummer. Hvem venter i over en time for
at lave telefonfis med et ikke gratis nummer?? Hahhaa..

Jo jo,, jeg må prøve i morgen igen :)

Et godt råd; Drik masser af kaffe imens I venter, og lig jer ikke ned

Mvh
Stig - Der føler sig godt dum :)

--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil