SARS og Danmark
Fra : Toki

Dato : 08-09-03 14:27

Hej NG,

Jeg skal i gang med at skrive et projekt om SARS og vil hermed gerne høre
jeres mening om hvilke problemer SARS ville påføre/give os, danskere og
vores sundhedsvæsen, hvis SARS opstod i vores lille land.

Alle Jeres meninger og holdninger vil modtages med respekt. Tusind tak på
forhånden.

Venlige hilsener,
Toki
tokyosquare@hotmail.com

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 08-09-03 18:31

"Toki" <tilsalgnu@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> vores sundhedsvæsen, hvis SARS opstod i vores lille land.
>
> Alle Jeres meninger og holdninger vil modtages med respekt. Tusind tak på

Tror du ikke dit projekt, ville se bedre ud, hvis den var bygget op omkring
for eks. vis læger, forskere eller nogle andre, som har en dokumenteret
viden inden for den slags, frem for at du som kilde skriver "Diverse brugere
fra usenet"? Selvfølgelig kunne du have et punkt i projektet, som hed "Den
almindelige danskers indtryk", men jeg ville klart bygge mit projekt på
ekspertviden og så samtidig have relevante citater fra samme eksperter.

> Venlige hilsener,
> Toki
> tokyosquare@hotmail.com

Nicolai

Fra : Steen

Dato : 08-09-03 22:00

"Toki" <tilsalgnu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vores sundhedsvæsen, hvis SARS opstod i vores lille land.
>
> Alle Jeres meninger og holdninger vil modtages med respekt. Tusind tak på

En frygtelig masse hysteri og derudover meget lidt.
Der kvæstes stadigvæk mange mennesker i trafikken hver uge, og der skal
meget til for at overgå det.

Der dør også en masse mennesker af malaria, men det interesserer ikke
medierne.

Steen